REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA
REKLAMA
WYDARZENIA/KONFERENCJE

W ciągu ostatnich lat ilość aktów prawnych mających bezpośredni wpływ na formę i treść reklam żywności znacząco wzrosła. Uregulowano między innymi bardzo ważny w obecnych realiach rynkowych obszar dotyczący oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych na wszystkich polach komunikacji. W praktyce oznacza to, że komunikacja z konsumentem stała się jednym z obszarów zwiększonego ryzyka w działalności każdej firmy żywnościowej.

Organizator:

Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców

    Polska Warszawa
  • tel.:
  • email:
  • internet:

Zaostrzająca się konkurencja pomiędzy firmami żywnościowymi powoduje coraz częstsze używanie w przekazie reklamowym treści naruszających obowiązujące w Polsce normy prawne i etyczne, szczególnie w obszarze właściwości żywieniowych produktów.

Polska Federacja Producentów Żywności skupiająca największe firmy żywnościowe, które zarazem są największymi reklamodawcami, dostrzega nasilające się konflikty w obszarze komunikacji i zagrożenia płynące z nich dla całego sektora żywnościowego.

POLECAMY W SERWISACH