Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

WYDARZENIA/KONFERENCJE

Konferencja ma na celu przedstawienie dyrektorom i menadżerom z korporacji i sieci handlowych szans i zagrożeń płynących z nowoczesnych kanałów sprzedaży. Omówione zostaną w teorii i praktyce zagadnienia związane ze sprzedażą przez Internet, telefony komórkowe i kioski multimedialne.

Organizator:

Presspublica Sp. z o.o.

    Polska 00-838 Warszawa, Prosta 51
  • tel.:
  • internet:

Prelegenci to w większości praktycy, którzy podzielą się własnymi doświadczeniami z wdrażania elektronicznej sprzedaży.

W programie m.in.:
• Analiza rynku eCommerce, szans i zagrożeń
• Strategia budowy wielokanałowego eCommerce
• Najbardziej skuteczne narzędzia marketingowe w ocenie właścicieli sklepów
• Kluczowe aspekty techniczne budowy sklepu internetowego
• Badanie i optymalizacja kluczowych wskaźników biznesowych
• Najtrudniejsze pytania w eCommerce i odpowiedzi na nie
• Trendy, czyli jak wyprzedzić konkurencję
• Mobilna komunikacja i płatność przez Internet
• Inspiracje z różnych branż - jak wykorzystać w pełni możliwości Internetu

Każdy kto odwiedzi konferencję dowie się:
• Jak zbudować sprzedaż on-line bez niszczenia własnej sieci dystrybucji.
• Jak uzyskać synergię pomiędzy kanałami sprzedaży.
• Jak pogodzić marketing, sprzedaż, obsługę klienta i IT w projekcie eCommerce.
• Jak ustrzec się błędów, które doprowadziły do porażek projektów handlowych w Sieci.
• W co zainwestować by przegonić konkurencję.

Szczegóły: www.rp.pl/ehandel2011
Tel.: 22/ 4630658

Organizator:
Presspublica Sp. z o.o.
Prosta 51
00-838 Warszawa

POLECAMY W SERWISACH