Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

WYDARZENIA/KONFERENCJE

Twórcy sukcesu polskich marek i prezesi największych polskich firm będą wspólnie dyskutować o tym, co trzeba zrobić, żeby Polacy z dumą używali polskich marek i polecali je innym. W jaki sposób skutecznie budować pozytywną percepcję polskich produktów i wpływać na ich dynamiczny rozwój?

Organizator:

Fundacja Dajesz Pracę.PL

  • tel.:
Celem projektu, którego hasło brzmi „Jeszcze nigdy tak niewielu nie mogło zrobić tak wiele”, jest wspólne wypracowanie jednego, skutecznego rozwiązania, które wpływać będzie na jeszcze szybszy rozwój polskich produktów. Dotychczas ideę poparli m.in. Edmund Borawski (Mlekpol), Stanisław Bosak (Black Red White), Ryszard Florek (FAKRO), Jan Kolański (Jutrzenka Holding S.A.), Jerzy Mazgaj (ALMA Market S.A.), Krzysztof Olszewski (Solaris Bus & Coach SA), Krzysztof Weka (Nałęczów Zdrój Sp. z o.o.), Wojciech Kruk (W.Kruk S.A.).

W czasie I Forum Polskiego Produktu zostaną przedstawione wyniki badań konsumenckich, przeprowadzonych w lipcu 2008 roku przez TNS OBOP – Partnera Badawczego I Forum Polskiego Produktu. Celem badań było wyłonienie marek, z których Polacy czują się dumni. W trakcie badania respondenci spontanicznie wymienili te polskie marki, które uważają za godne polecenia i którymi chcieliby się chwalić za granicą. Zwycięskie marki zostaną wyróżnione podczas Forum jako Wizytówki Polskiego Produktu.

Organizatorami I Forum Polskiego Produktu są Kupuj Nasze.PL oraz agencja reklamowa DEMO Effective Launching, twórca kampanii społecznych „Zadbaj o swoją markę” oraz „Kupując polskie produkty, dajesz pracę”. Sponsorem przedsięwzięcia jest Polkomtel SA, patronat honorowy objął Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz, a partnerem samorządowym został Urząd Miasta Gdańsk. Serwis internetowy Forum znajduje się pod adresem www.forumpolskiegoproduktu.pl.

POLECAMY W SERWISACH