REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA
REKLAMA
WYDARZENIA/KONFERENCJE

Liczba małych, osiedlowych sklepów z miesiąca na miesiąc maleje. Jednak nawet w czasie kryzysu, detaliści mogą osiągnąć sukces - niezbędna jest im do tego wiedza biznesowa i marketingowa oraz znajomość oczekiwań klientów. O nowych rozwiązaniach dedykowanych segmentowi handlu tradycyjnego dyskutować będą goście cyklu konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć?", które w kwietniu i mają odbędą się w Warszawie, Katowicach i Poznaniu.

Organizator:

MAKRO Cash & Carry

  • tel.:
Polscy konsumenci cenią najbardziej sklepy osiedlowe za bliskość, oszczędność czasu i świeże produkty - co potwierdzają wyniki raportu „Sytuacja małych sklepów w Polsce", przygotowanego na potrzeby kampanii społecznej „Tu mieszka, tu kupuję". Polski handel tradycyjny, mimo kryzysu ekonomicznego, nadal odgrywa ważną rolę i stanowi istotną część naszje kultury zakupowej. Choć małe sklepiki wciąż stanowią główny segment rynku handlowego w Polsce, generując ok. 60% obrotów - ich liczba maleje o ok. 10% rocznie (według badań AC Nielsen). W tak trudnym czasie, walkę o klienta wygrają tylko Ci detaliści, którzy będą dokładnie znali jego oczekiwania, ale też będą umieli wykorzystać dostępną wiedzę nt. trendów w zachowaniach konsumenckich.

W ramach 4. edycji programu „Tu mieszkam, tu kupuję" sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry rozpoczyna cykl konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć?".

W ramach konferencji zorganizowana odbędzie się debata z udziałem dziennikarzy oraz przedstawicieli samorządu, poświęcona kondycji handlu detalicznego w polskich miastach. Ponadto, omówione zostaną oczekiwania konsumentów wobec sklepów osiedlowych, zasady skutecznego budowania postrzegania cenowego oraz efektywnej franczyzy w Polsce. Konferencję poprowadzi Krzysztof Ibisz, znany i lubiany prezenter oraz zwolennik życia „slow".

Pierwsza z cyklu konferencji odbędzie się 16 kwietnia, w Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO Cash & Carry Polska w Warszawie. Kolejne w 23 kwietnia w Katowicach i 21 maja w Poznaniu. Na wszystkie można się rejestrować wchodząc na stronę www.konferencjedlahandlu.pl.

Cykl konferencji organizowany jest przez sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash & Carry oraz sklepów ODIDIO w ramach czwartej edycji programu „Tu mieszkam, tu kupuję". Patronat nad akcją objęły Krajowa Izba Gospodarcza oraz redakcje magazynów: „Wiadomości Handlowe" i „Handel" oraz serwisów dlahandlu.pl i portalspozywczy.pl.


Dodatkowych informacji udziela:
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Tel.: 22 5000 986
E-mail: magdalena.figurna@makro.pl

POLECAMY W SERWISACH