www.nagel-group - partner portalu Astor - partner portalu
0

Marka vs marka własna

Marki własne przebojem zdobywają polski rynek.Ten trend nie ominął produktów mleczarskich. Dla jednych to zagrożenie, inni dostrzegają w nich szansę na wzrost sprzedaży.

Więcej
  • Mlekovita wchodzi do zachodniej sieci handlowej

    Udało się nam wejść do dużej zachodniej sieci handlowej. To sieć międzynarodowa, która nie jest obecna w Polsce - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Dariusz Sapiński, prezes...

    2014-09-26 13:23, Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
    Więcej
  • Tesco prognozuje znaczny wzrost udziałów marki własnej w polskim rynku FMCG

    Rynek marek własnych w Polsce już w zeszłym roku szacowany był na 90 mld zł. Ich udział każdego roku rośnie o kilka procent. Obecnie w co trzecim koszyku klienta sieci Tesco znajduje się tego...

    2014-09-18 17:44, Newseria.pl
    Więcej
  • Tesco rusza z ofensywą na rynku taniej marki własnej

    Tesco zmienia markę Value. Produkty zyskały nowe logo, atrakcyjne opakowania i wyraźne oznaczenia, które pomogą klientom łatwiej odszukać produkty Value na półkach sklepów.

    2014-09-16 14:47, pr/portalspozywczy.pl
    Więcej
  • Kasze łatwo sprzedać pod marką własną sieci

    W zachodniej Europie udział marek własnych w sprzedaży kaszy jest bardzo duży. Kasza jako towar masowy, którego jakość trudno niewprawnemu konsumentowi ocenić i porównać, jest produktem, który...

    2014-09-11 11:03, PB, portalspozywczy.pl
    Więcej
  • Grupa Passa rozwija sieć sklepów i marki własne

    Podkarpacka grupa sklepów spożywczych Passa otwiera nowe sklepy i poszerza portfolio produktów pod marka własną.

    2014-09-10 14:20, pr
    Więcej
  • ZPC Otmuchów zarobi na współpracy z Grupą Eurocash

    Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów dzięki zawartym umowom z Grupą Eurocash będą miały obroty rzędu ponad 14 milionów złotych ze spółkami z grupy Eurocash w perspektywie najbliższych 12 miesięcy.

    2014-08-21 11:49, portalspozywczy.pl
    Więcej
  • Duży polski producent private labels przejmie spółkę z Niemiec

    Global Cosmed, producent kosmetyków i wyrobów chemii gospodarczej, chce przejąć niemiecką spółkę domal wittol Wasch und Reinigungsmittel - podała spółka w komunikacie.

    2014-08-11 18:48, PAP
    Więcej
  • Prezes OSM Piaski: Marki własne stanowią nawet 80 proc. nabiału w sieciach

    Udział produktów mleczarskich marek własnych w sieciach handlowych działających w Polsce dochodzi nawet do 80 proc. - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Romuald Bargieł, prezes OSM...

    2014-08-11 12:04, Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
    Więcej
  • Społem intensywnie rozwija markę własną

    Obecnie w ofercie Krajowej Platformy Handlowej Społem znajduje się 198 produktów pod znakiem marki własnej. Oferta składa się z kilku grup asortymentowych: FMCG - produkty w marce własnej Społem, Lux oraz Roney's; produkty farmaceutyczne - produkty z kategorii „Zdrowie na Lux"; produkty AGD oznaczone logo „Społem", produkty Elektro - AGD oznaczone logo „Społem"; produkty wędliniarskie oznaczone znakiem „Smaczne Społem" oraz produkty w kategorii chemia i kosmetyki oznaczonych logo „Miss Klara" i „Mr. Klar".

    2014-08-08 19:03, dlahandlu.pl
    Więcej
  • Według Polaków marki własne mają taką samą jakość, co brandowe produkty

    - Polacy są przekonani, że marki własne mają dokładnie taką samą, lub przynajmniej niemal identyczną jakość, co podobne, obrandowane produkty, które kosztują więcej. Oczywiście nie ma to pokrycia w...

    2014-08-08 13:20, portalspożywczy.pl
    Więcej
WALUTY
  • EUR 4,18 zł 0.09%
  • CHF 3,47 zł 0.18%
  • USD 3,32 zł 0.60%
  • GBP 5,37 zł 0.22%
WIĘCEJ » GIEŁDA WIĘCEJ » SPÓŁKI
  • ALM 22.75 zł -0.66%
  • BMI 0.01 zł 0.00%
  • DEL 5.27 zł -0.38%
  • EKO 5.02 zł -9.71%
  • EMP 49.52 zł 2.31%
  • EUR 32.27 zł -0.12%
  • HGN 1.76 zł -1.68%
WIĘCEJ » MIĘSO WIĘCEJ » ZBOŻA WIĘCEJ » RAPORTY MRiRW