REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania - wywiad

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-01-2016, 15:51
Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania - wywiad
Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania.

Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania, podsumowuje bieżącą sytuację w branży mięsnej oraz mówi o planach rozwoju firmy na najbliższe miesiące.

REKLAMA

W trzecim kwartale ubiegłego roku ZM Henryk Kania zwiększyły przychody o 26 proc. Utrzymano także dynamikę zysku netto powyżej 30 proc. rok do roku. Co złożyło się na tak korzystne rezultaty odnotowane przez spółkę?

Należy wskazać dobrze opracowaną gamę produktów, w tym nowości w ofercie, które spotkały się z uznaniem klientów. Poza tym ważny był również rozwój w nowych kanałach dystrybucyjnych (m.in. rozpoczęta w lipcu współpraca z krajowym dystrybutorem artykułów spożywczych, dająca możliwość dotarcia 5 razy w tygodniu do aż 15,2 tys. sklepów mniejszych formatów, zlokalizowanych blisko konsumentów) oraz konsekwencja w prowadzeniu działań marketingowych. Przełożyło się to na wzrost postrzegalności marki i częstsze sięganie po produkty marek ZM Henryk Kania przez konsumentów. Aż co trzecie gospodarstwo domowe kupuje produkty ZM Henryk Kania.

Spółka zapowiedziała, że do 2018 roku chce osiągnąć przychody dwa razy większe niż w roku 2014. Jakie kroki zamierzają Państwo podjąć, aby zrealizować ten cel?

Główne działania to wykorzystywanie zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałów dystrybucji, rozszerzanie portfolio produktów - również w segmencie premium, a także ekspansja na rynki zagraniczne. Nie możemy ujawniać zbyt szczegółowych zamierzeń i podejmowanych inicjatyw ze względów konkurencyjnych.

Jakie są plany rozwoju sprzedaży ZM Henryk Kania?

Zamierzamy w dalszym ciągu rozwijać współpracę z kontrahentami, u których konsumenci mogą zakupić nasze produkty. Podejmujemy również działania, aby pozyskiwać te obszary rynku, na których jesteśmy jeszcze nieobecni – czy to w zakresie poszczególnych sieci handlowych oraz sfer handlu tradycyjnego, jak również w zakresie poszczególnych grup asortymentowych u konkretnych partnerów handlowych. Nasza sprzedaż będzie również rosła ze względu na wzrost mocy produkcyjnych i szeroką promocję w obszarze parówek oraz wędlin plastrowanych.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Hugo 12-02-2016, 23:27:
Uwielbiam Maestro-sama chemia, pyszności.
  • Investor 21-01-2016, 10:47:
Wyniki finansowe spółki, rosnąca dynamika sprzedaży, rozszerzanie asortymentu to fakty. Obecnie cały rynek się wali i nie ma to wiele wspólnego z sytuacją w spółkach a z polityką. Kania bardzo dobrze wypada na tle branży. I rzeczywiście jest to polska firma, która jako jedna z niewielu w branży mięsnej, myśli o ekspansji na zachodnie rynki.
  • Jak żyć ? Kanie jedząc... 20-01-2016, 21:30:
Mały wywiad,oczywiście opłacony :) może akcje skoczą... A tu efekt odwrotny:
KAN Kurs: 1.86 PLN Zmiana: -0.11(-5.58%)
może lepiej przemyśleć i nic się nie wypowiadać...

Zobacz wszystkie komentarze (5)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 318) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 732 710)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH