Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania - wywiad

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-01-2016, 15:51
Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania - wywiad
Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania.

Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania, podsumowuje bieżącą sytuację w branży mięsnej oraz mówi o planach rozwoju firmy na najbliższe miesiące.

W trzecim kwartale ubiegłego roku ZM Henryk Kania zwiększyły przychody o 26 proc. Utrzymano także dynamikę zysku netto powyżej 30 proc. rok do roku. Co złożyło się na tak korzystne rezultaty odnotowane przez spółkę?

Należy wskazać dobrze opracowaną gamę produktów, w tym nowości w ofercie, które spotkały się z uznaniem klientów. Poza tym ważny był również rozwój w nowych kanałach dystrybucyjnych (m.in. rozpoczęta w lipcu współpraca z krajowym dystrybutorem artykułów spożywczych, dająca możliwość dotarcia 5 razy w tygodniu do aż 15,2 tys. sklepów mniejszych formatów, zlokalizowanych blisko konsumentów) oraz konsekwencja w prowadzeniu działań marketingowych. Przełożyło się to na wzrost postrzegalności marki i częstsze sięganie po produkty marek ZM Henryk Kania przez konsumentów. Aż co trzecie gospodarstwo domowe kupuje produkty ZM Henryk Kania.

Spółka zapowiedziała, że do 2018 roku chce osiągnąć przychody dwa razy większe niż w roku 2014. Jakie kroki zamierzają Państwo podjąć, aby zrealizować ten cel?

Główne działania to wykorzystywanie zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałów dystrybucji, rozszerzanie portfolio produktów - również w segmencie premium, a także ekspansja na rynki zagraniczne. Nie możemy ujawniać zbyt szczegółowych zamierzeń i podejmowanych inicjatyw ze względów konkurencyjnych.

Jakie są plany rozwoju sprzedaży ZM Henryk Kania?

Zamierzamy w dalszym ciągu rozwijać współpracę z kontrahentami, u których konsumenci mogą zakupić nasze produkty. Podejmujemy również działania, aby pozyskiwać te obszary rynku, na których jesteśmy jeszcze nieobecni – czy to w zakresie poszczególnych sieci handlowych oraz sfer handlu tradycyjnego, jak również w zakresie poszczególnych grup asortymentowych u konkretnych partnerów handlowych. Nasza sprzedaż będzie również rosła ze względu na wzrost mocy produkcyjnych i szeroką promocję w obszarze parówek oraz wędlin plastrowanych.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Henia 29-01-2017, 13:58:
Uważam że ta Pani powinna sie jyz przestać wypowiadać, ponieważ kompromituje i siebie i spółkę, moze niech pójdzie na jakies studia biznesowe, Henryk kania wyslij ja na studia.
  • Hugo 12-02-2016, 23:27:
Uwielbiam Maestro-sama chemia, pyszności.
  • Investor 21-01-2016, 10:47:
Wyniki finansowe spółki, rosnąca dynamika sprzedaży, rozszerzanie asortymentu to fakty. Obecnie cały rynek się wali i nie ma to wiele wspólnego z sytuacją w spółkach a z polityką. Kania bardzo dobrze wypada na tle branży. I rzeczywiście jest to polska firma, która jako jedna z niewielu w branży mięsnej, myśli o ekspansji na zachodnie rynki.

Zobacz wszystkie komentarze (6)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.