REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dynamicznie rośnie liczba konsumentów słynnych kiełbas z szynki Madej Wróbel

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Zakłady Mięsne "Madej&Wróbel" Sp. z o.o.
  • Data: 03-06-2013, 16:01
Dynamicznie rośnie liczba konsumentów słynnych kiełbas z szynki Madej Wróbel

15 kwietnie rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa Madej Wróbel, która buduje wizerunek marki oraz promuje linię wysokiej jakości, słynnych kiełbas z szynki. Wyniki sprzedażowe pokazują, że Polacy polubili promowane wyroby i co istotne, chętnie po nie wracają.

REKLAMA

Celem kampanii reklamowej jest z jednej strony zaprezentowanie marki szerokiemu gronu konsumentów, a z drugiej strony promocja linii słynnych kiełbas z szynki - wysokiej jakości wyrobów charakteryzujących się dużą mięsnością. W skład linii wchodzą takie produkty jak kiełbasa z szynki, kiełbasa głogowska z szynki, kiełbasa śląska z szynki, sucha z szynki, biała z szynki, a nawet myśliwska oraz wiejska z szynki. Przekrój asortymentu jest na tyle duży, że każdy znajdzie coś dla siebie i właściwie na każdą okazję.

Jak informuje producent, patrząc na wyniki sprzedaży można już powiedzieć, że słynne kiełbasy z szynki Madej Wróbel znalazły się na stołach w wielu domach w Polsce oraz poza granicami naszego kraju, a konkretnie w Niemczech oraz w Anglii.

"Z pewnością to, że Polacy mogli poznać firmę Madej Wróbel poprzez działania marketingowe ma wpływ na rosnącą sprzedaż słynnych kiełbas z szynki. Nasza kampania jest intensywna. Z danych wynika, że w ciągu jednego miesiąca spot został wyświetlony 6500 razy, a przynajmniej raz obejrzało go 80% osób z grupy docelowej. Jednak najbardziej cieszy nas fakt, że konsumenci po te wyroby wracają i polecają sobie wzajemnie. Oznacza to, że kupili produkt pierwszy raz, a on się sprawdził i co najważniejsze smakuje." - mówi Renata Madej. "Poza tym, polski konsument jest coraz bardziej świadomy i dokładnie sprawdza dany asortyment przed jego zakupem. W przypadku kiełbas, konsumenci zwracają uwagę np. na mięsność wyrobu oraz to z jakiego rodzaju mięsa została wyprodukowana. Coraz częściej wolą kupić produkt lepszy jakościowo, ale nadal w rozsądnej cenie. Dlatego powstały słynne kiełbasy z szynki, które łączą w sobie to wszystko co dla Klientów jest najważniejsze." - dodaje.

Spot reklamowy można zobaczyć w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych grupy AT Media. Dodatkowo można go zobaczyć na portalu youtube.pl. Istotne jest również to, że jak zapowiada Madej Wróbel to kampania jeszcze się nie kończy, co więcej, dopiero nabiera rozpędu.

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 546) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH