Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor FRoSTy: Afera z koniną nie wpłynie na rynek dań gotowych

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-03-2013, 11:35
Dyrektor FRoSTy: Afera z koniną nie wpłynie na rynek dań gotowych

Burza medialna związana z dodawaniem koniny do mięsa wołowego nie wpłynie znacząco na nastawienie Polaków względem kategorii dań gotowych - prognozuje w wywiadzie dla portalspozywczy.pl Paweł Wojciechowski, dyrektor sprzedaży w firmie FRoSTA.

- Czy afera z koniną wywarła wpływ na rynek dań gotowych?

- W ostatnim czasie nie odnotowaliśmy spadku popytu na żaden z naszych produktów, w tym również z kategorii dań gotowych. Polski rynek dań gotowych jest stabilny. W naszym odczuciu burza medialna związana z dodawaniem koniny do mięsa wołowego nie wpłynie znacząco na nastawienie Polaków względem tej kategorii. Nie przewidujemy również, by wpłynęła na eksport polskich dań gotowych.

- Czy w związku ze skandalem firma rozważała zwiększenie nakładów na marketing?


- Marka FRoSTA jest nieustannie wspierana marketingowo, z roku na rok utrzymujemy poziom inwestycji w tym obszarze. Bieżąca sytuacja nie zmieni naszych planów na najbliższy rok. Przygotowujemy szereg akcji marketingowych, takich jak: promocje, kampanie telewizyjne i internetowe, oraz innowacyjnych rozwiązań dla miłośników nowinek technologicznych.

- W jaki sposób dbają Państwo o bezpieczeństwo produktów?


- Kontrolujemy ich produkcję na każdym etapie. Regularnie nadzorujemy dostawców. Mamy plany audytów, które skrupulatnie realizujemy. Dokładnie weryfikujemy wszystkich dostawców. Dysponujemy własną grupą wykwalifikowanych audytorów, którzy pracują na całym świecie, koordynują i kontrolują łańcuchy dostaw. Przed podpisaniem umowy z dostawcami przeprowadzamy odpowiednie kontrole, dokonujemy selekcji i wyboru najlepszych. Wymagamy od nich międzynarodowych certyfikatów jakości. Jakość naszych produktów jest dla nas kwestią priorytetową.

- Można zauważyć, że FRoSTA bardzo dba o wizerunek swoich produktów.


- Wyznaczamy nowe standardy. Naszym atutem są receptury produktów, w tym dań gotowych. Jako pierwsza marka spożywcza w Polsce usunęliśmy jednocześnie ze wszystkich swoich produktów wzmacniacze smaku, aromaty, barwniki, tłuszcze utwardzone oraz skrobię modyfikowaną. Wyeliminowane dodatki do żywności zastąpiliśmy naturalnymi składnikami - warzywami, przyprawami oraz ziołami. Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH