Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ewa Mielnicka, PR Manager JBB - przeczytaj pełny wywiad

  • Autor: RW,portalspozywczy.pl
  • Data: 26-02-2016, 10:06
Ewa Mielnicka, PR Manager JBB - przeczytaj pełny wywiad
Ewa Mielnicka, PR Manager JBB. Fot. JBB

Ewa Mielnicka, PR Manager JBB, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl na temat nowych trendów na rynku wędlin, rosnących oczekiwań konsumentów oraz perspektyw rozwoju segmentu kiełbas.

W jaki sposób zmieniają się preferencje konsumentów jeżeli chodzi o wędliny?

W minionym roku wyraźna była tendencja sięgania po produkty tradycyjne. Myślę, że trend ten będzie się utrzymywał również w tym roku. Gotowanie w polskich domach osiągnęło rangę sztuki, oglądamy programy kulinarne, nasze przepisy są bardziej przemyślane, a składniki potraw pieczołowicie dobierane. Na naszych stołach podajemy produkty ze sprawdzonego źródła, przypominające nam smaki z dzieciństwa – takie, którymi chcemy dzielić się z najbliższymi. Dlatego tak chętnie sięgamy po wyroby nawiązujące do domowych smaków, m.in. wędlin, które doskonale komponują się z bogactwem kuchni polskiej. Tradycyjne, wędzone wędliny są coraz bardziej doceniane nie tylko w naszym kraju, ale również poza jego granicami. Zwrot Polaków ku tego typu produktom doskonale obrazują wyroby JBB, np. szynki wędzone z linii Masarnia u Józefa, która od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem i idealnie wpisuje się w styl tradycyjnego jadła. Z roku na rok odnotowuje wzrost sprzedaży, a zatem i większe powodzenie wśród klientów.

Czy na rynku widoczne są nowe tendencje?

Oczywiście, z czego bardzo się cieszymy. Kuchnia nie może być nudna, to bogactwo i nieustanny rozwój świadczą o jej jakości. Choć Polacy wierni są smakom tradycyjnej kuchni polskiej, to z chęcią sięgają po rzeczy nowe, otwierając się na kulinarne eksperymenty, nieraz łącząc kulinarną wiedzę przekazywaną z pokolenia na pokolenie z nowoczesnymi produktami i składnikami dostępnymi dzisiaj na rynku. Dzieje się tak pod wpływem wspomnianych programów kulinarnych, ale także egzotycznych podróży, które ułatwiają migrację smaków i aromatów. Takim guru osób poszukujących nowych smaków z pewnością jest Karol Okrasa, który idealnie łączy te dwa światy – tradycję z nowoczesnością. Marka JBB nie pozostaje w tyle i odpowiadając na potrzeby klientów wciąż komponuje nowe smaki, podbija serca klientów prawdziwymi rarytasami, które niemal od dnia premiery zyskują miano legendarnych. Takim produktem jest np. Kiełbasa Dobropolska, wyprodukowana w 95 proc. z mięsa wieprzowego, bez dodatku glutenu, barwników, glutaminianu i fosforanu. To produkt spełniający wymogi zdrowej żywności, nowoczesny, a jednocześnie oparty na wieloletnim doświadczeni marki JBB.

KOMENTARZE: (23)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • jj 10-03-2016, 10:21:
czas JBB minął niestety :(, tylko markety i sklepy firmowe ZM się liczą, JBB nie ma ani tego ani tego...
  • do Misiu 06-03-2016, 22:00:
Dowody kolego, dowody poprosimy :) Bo tak paplać na forum może każdy idiota...
  • Halina 05-03-2016, 18:06:
MAJĄ bardzo dobre produkty, polecam

Zobacz wszystkie komentarze (23)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH