Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jacek Tarczyński: Współpraca między sieciami a producentami wędlin będzie się zacieśniać

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-03-2013, 14:14
Jacek Tarczyński: Współpraca między sieciami a producentami wędlin będzie się zacieśniać
Jacek Tarczyński, prezes firmy Tarczyński

Wspólne tworzenie produktów przez sieć handlową i zakład mięsny, co obecnie jest dobrą praktyką, już wkrótce stanie się standardem. Skuteczna sprzedaż w kanale nowoczesnym wymaga bliskiej współpracy pomiędzy producentem i operatorem - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Tarczyński, prezes firmy Tarczyński.

- Marka Tarczyński jest jedną z niewielu marek wyrobów mięsnych rozpoznawanych przez polskich konsumentów. Dlaczego Polacy nie znają marek wędlin? Jak to zmienić?

- Do niedawna o zakupie wędlin decydowała przede wszystkim cena. Marką była nazwa produktu jak np. polędwica sopocka. Dziś konsumenci na pierwszym miejscu stawiają smak wędlin, a dopiero na drugim cenę, która w niewielkim stopniu wyprzedza markę wyrobów. Ciszy fakt, że Polacy chętnie wybierają wysokojakościowe wędliny, jeśli za nimi stoi marka. Gotowi są wydać więcej na zakup wędlin markowych, bo wówczas mają pewność, że kupują naprawdę dobry produkt. Marka staje się więc powoli synonimem jakości, wyjątkowości produktu, za który warto zapłacić wyższą cenę. Z dużą satysfakcją obserwuję jak z roku na rok marka Tarczyński pnie się w górę w rankingach. Powołując się na badania firmy Regis dotyczące znajomości marek wędlin, pragnę podkreślić, że marka Tarczyński zyskała 25 proc. głosów, pokonując prawie 50 konkurentów.

- Jakie działania planuje Pan w celu dalszego umocnienia marki?

- 1 marca rozpoczęliśmy kampanię reklamową pt. „Mistrzowie Świata Polecają". Jest to seria lekkich i zabawnych reklam kabanosów Extra i Exclusive, w których o wyjątkowości tego polskiego specjału przekonują światowi eksperci. Z dumą prezentują swoje regionalne specjalności: Włoch - szynkę parmeńską, Francuz - sery Brie, a Japończyk - sushi, ale wszyscy zgodnie przyznają: najlepsze na świecie kabanosy produkuje Tarczyński. Oprócz reklamy telewizyjnej, część budżetu przeznaczyliśmy na wspieranie marki w Internecie. Prócz standardowych formatów jak bilboard na głównych portalach, wykorzystujemy także telewizję internetową i media społecznościowe.

- Czy współpracuje Pan z sieciami przy projektowaniu nowych produktów?

- Uważam, że wspólne tworzenie produktów, które obecnie jest dobrą praktyką, już wkrótce stanie się standardem. Skuteczna sprzedaż w kanale nowoczesnym wymaga bliskiej współpracy pomiędzy producentem i siecią. Kupcy w sieciach są najbliżej klienta, znają jego potrzeby i oczekiwania. Wspólna praca nad wyrobami pozwala nam stworzyć produkt, który trafi w gusta konsumentów i po prostu będzie się sprzedawał. Wartość tej współpracy doceniają zarówno kupcy jak i nasi technolodzy. Uczymy się wzajemnie, dyskutujemy, szukamy optymalnych rozwiązań w zakresie jakości, ceny, formy opakowania. Bywają produkty nad którymi wspólnie pochylamy się przez kilka miesięcy, aby finalnie zdobyć uznanie konsumentów - ostatecznego weryfikatora naszych wysiłków.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

TARTARCZYNSKI

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • jogi baboo ! 05-04-2013, 01:01:
Pozdrowienia.
Upadłe Anioły !
  • gość 04-04-2013, 23:18:
daj Pan spokój ,znowu napisali Panu teks bo sam to trzy słowa potrafi powiedzieć,nic sie w tym burdelu nie zmienia...
  • Jan 03-04-2013, 09:43:
Reklama reklamą, ale kabanosy macie okropne

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.