Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marek Kasprzyk, Konshurt: Dobra konserwa zawsze przetrwa (wywiad)

  • Autor: Adam Tubilewicz/portalspozywczy.pl
  • Data: 27-02-2017, 15:35
Marek Kasprzyk, Konshurt: Dobra konserwa zawsze przetrwa (wywiad)
Marek Kasprzyk, prezes zarządu Konshurt Spółka z o.o. Sp.k., fot. Konshurt

O perspektywach dla rynku konserw i przetworów pomidorowych oraz budowie firmy w oparciu o długoletnią współpracę z producentami rozmawiamy z Markiem Kasprzykiem, prezesem zarządu firmy Konshurt Spółka z o.o. Sp.k.

Adam Tubilewicz: Jak powstał Konshurt?

Marek Kasprzyk: W 1990 roku rozpocząłem handel konserwami jako osoba fizyczna. Stąd wzięła się nazwa firmy. Udało się wykorzystać niszę jaka powstała na rynku w wyniku transformacji. Do dziś konserwy to główny przedmiot działalności firmy. W 2000 roku wprowadziliśmy na rynek markę własną MK. Pierwszymi produktami były tuńczyki w puszkach. W 2004 roku po wejściu Polski do Unii Europejskiej rozpocząłem import brzoskwiń, które można już było przywozić bez cła. Później doszły do tego inne owoce, np. ananas.

Ile produktów dostępnych jest obecnie pod marką MK?

Dziś mamy łącznie 130 indeksów, z czego pod marką MK ok. 110. Pozostałe to karmy sprzedawane pod istniejącą od 2016 r. marką MK Animals. W 2016 stworzyliśmy również ekonomiczną  markę eMKa. Dodatkowo jesteśmy bezpośrednim importerem hiszpańskich oliwek i oliwy pod marką Hutesa. Chcemy żeby marka MK była kojarzona z dobrą jakością oraz przystępną ceną. Odnosimy sukcesy na tym polu.   

Marka MK oznacza zatem produkt standardowej jakości?

Nie można generalizować. Są klienci, dla których cena dalej jest ważniejsza od jakości, ale ze względu na rosnącą świadomość konsumentów, kładziemy bardzo duży nacisk na jakość naszych produktów. Staramy się  równocześnie utrzymać niskie ceny.

Konshurt od początku związany jest z Częstochową?

Zaczynałem w Kłobucku od małego, własnego magazynu. Obsługiwałem coraz większe ilości towaru, więc szybko musiałem się stamtąd wyprowadzić. Centrum logistyczne wysokiego składowania, w którym się obecnie znajdujemy (w Częstochowie przy ul. Korfantego – przyp. red.) o powierzchni 4 tys. mkw. to nasz czwarty obiekt. Jesteśmy tu od 2010 roku. Mamy też dwa oddziały w Jarosławiu i Koszalinie, gdzie wynajmujemy magazyny. Wiosną w Jarosławiu rozpoczniemy budowę naszego drugiego centrum logistycznego wysokiego składowania o powierzchni 1,5 tys. mkw. Dysponujemy także flotą 15 samochodów ciężarowych. Ciągle ich przybywa, choć korzystamy nadal z usług dwóch firm spedycyjnych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.