Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Od technologii do marketingu produktu. Nowoczesne rozwiązania dla przemysłu mięsnego firmy MAS-POL

Ciągle zmieniająca się specyfika branży mięsnej wymusza stosowanie nowej, specjalistycznej oferty kierowanej do zakładów przetwórstwa mięsnego.  MAS-POL oferuje innowacyjne podejście do obsługi oraz doradztwa Klienta na przykładzie działania wewnętrznych działów: MAS-PRO oraz MAS-PACK.

Od technologii do marketingu produktu. Nowoczesne rozwiązania dla przemysłu mięsnego firmy MAS-POL

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez MAS-POL
Data: 10-10-2019, 16:50

Od technologii do marketingu produktu. Nowoczesne rozwiązania firmy MAS-POL dla przemysłu mięsnego.

Ciągle zmieniająca się specyfika branży mięsnej wymusza stosowanie nowej, specjalistycznej oferty kierowanej do zakładów przetwórstwa mięsnego.  MAS-POL oferuje innowacyjne podejście do obsługi oraz doradztwa Klienta na przykładzie działania wewnętrznych działów: MAS-PRO oraz MAS-PACK.

MAS-POL to istniejąca niemal 30 lat na rynku firma, która w czasie swojego funkcjonowania przekształciła się z małego przedsiębiorstwa w nowoczesny zakład z szerokim zapleczem technologicznym spełniający światowe, certyfikowane standardy. To, co wyróżnia ją na rynku to skoordynowane działania obsługi Klienta w różnych, zdawałoby się – odrębnych zakresach. Firma oferuje pomoc w zakresie opracowywania i wdrażania technologii produktu, szerokiego zaplecza surowców, druku, jak również obsługi od strony marketingowej. Co to oznacza dla Klienta?

- Przede wszystkim wygodę – mówi Krzysztof Łodej, Kierownik Sprzedaży MAS-POL – oferujemy szeroki zakres obsługi “pod jednym dachem”. Klient nie musi szukać wsparcia w kilku, czy kilkunastu odrębnych firmach. Stajemy się Partnerem biznesowym, który posiada szeroką wiedzę na zagadnienia najbardziej problematyczne dla Klienta i przez to nasze działania spotykają się z uznaniem odbiorców.

Jak wygląda to w praktyce? Przyjmijmy, że Klient chce wprowadzić w swoim zakładzie nowy produkt. Działanie rozpoczynają Technolodzy MAS-POL. Oceniają możliwości produkcyjne zakładu,  opracowują skład i specyfikacje produktu, doradzają również w zakresie użycia przypraw czy dodatków funkcjonalnych. Przygotowywane są wyroby próbne, następuje ich wspólna ocena i finalnie wdrożenie produktu, przy stałym wsparciu Technologów.

- Zwracamy uwagę na to, że wsparcie i doradztwo nie są jedynie pustymi sloganami – mówi Tomasz Wilk, jeden z Technologów. Razem z Kierownikiem Handlowym danego regionu jesteśmy do  dyspozycji na każdym etapie powstawania produktu. Pozwala to na szybką reakcję podczas produkcji w zakładzie i obsługę sprzedażową. Oferujemy własne, wysokiej jakości dodatki i przyprawy wraz z naszą wiedzą produkcyjną pod wspólną marką MAS-PRO. Pod jej szyldem występują m.in. aromaty, barwniki, oraz przede wszystkim – przyprawy i ich mieszanki.

Uzupełniającym tą ofertę działem jest studio opakowań MAS-PACK. Studio uformowało się  z istniejącego od wielu lat działu graficznego, ale rozszerzyło zakres działań o elementy zarezerwowane dotychczas dla agencji reklamowych. Oznacza to przede wszystkim projekty grafik  i opakowań, ale również bardziej pogłębione działania: określenie z Klientem założeń biznesowych, grupy docelowej do której kierowany jest produkt czy dopasowanie jego form promocji w taki sposób, aby uzyskać najbardziej efektywny rezultat.

- Nie wystarcza już stworzenie dwóch, trzech propozycji grafiki i wysłanie ich do Klienta, opierając się tylko na jego guście – mówi Piotr Chyba zajmujący się grafiką. - Z jednej strony mamy do czynienia  z Klientem coraz bardziej wymagającym, ze świadomością potrzeby odróżniania się od konkurencji,  z drugiej – zakładami z różnych względów opierającymi się jakimkolwiek zmianom. W obu przypadkach weryfikuje je rynek. Ci, którzy stawiają na wygląd opakowania, kreacje własnej marki  i strategie – wygrywają.

Jako uzupełnienie oferty drukarni flexo firma wprowadziła możliwość druku cyfrowego etykiet, który pozwala na wydruk małych partii w szybkim czasie.

Hubert Kozieł, od lat kierujący drukarnią: Oprócz małych kosztów produkcji, takie rozwiązanie jest idealne dla tzw. testów konsumenckich. Bez uruchamiania wysokonakładowej produkcji można dostarczyć niewielkie partie gotowego produktu z wydrukami i sprawdzić jak “radzi sobie”  w punktach sprzedaży – zarówno pod względem smaku, wyglądu, jak i otoczki reklamowej. Taka forma testów daje bardzo ważne informacje, którą mogą być kluczowe przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu dużej produkcji. I na tym finalnym etapie firma oferuje swoje wieloletnie doświadczenie – przy wysokonakładowym druku flekso etykiet i osłonek.

Krzysztof Łodej podsumowuje: ciągle się rozwijamy, zachowując jednocześnie dotychczasową jakość obsługi i towarów, z których jesteśmy znani i kojarzeni od lat. Wiemy, że połączenie działań naszych marek jest kolejnym elementem wyróżniającym nas na rynku. Mamy bardzo bogate doświadczenie w druku fleksograficznym, dystrybucji przypraw i dodatków funkcjonalnych oraz sprzedaży opakowań. Mas-pro I Mas-pack są spoiwem łączącym ta ofertę w całość. Działając pod hasłem “by kreować smak” chcemy przez harmonijny rozwój wspólnie z Klientami nadawać produktom spożywczym niepowtarzalny smak i wygląd.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.56.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.