Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Podsumowanie działań w ramach projektu kampanii promocyjno- informacyjnej "Tradycja, jakość i europejski smak"

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę UPEMI
  • Data: 30-11-2011, 14:49

Mija trzeci kwartał działań realizowanych w ramach kampanii promocyjno-informacyjnej "Tradycja, jakość i europejski smak" prowadzonej przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.

Projekt, skierowany na rynki trzech krajów docelowych: USA, Wietnamu oraz Korei Południowej, ma na celu promocję mięsa europejskiego charakteryzującego się wysoką jakością i niezwykłymi walorami smakowymi.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do dystrybutorów, odbiorców hurtowych, importerów, stowarzyszeń branżowych jak i lokalnych producentów. Dotychczasowe działania zrealizowane zostały już w Wietnamie oraz w Korei Południowej.

W zaplanowanych działaniach biorą udział przedstawiciele polskich zakładów mięsnych, którzy doskonale znają specyfikę branży oraz potrafią przybliżyć odbiorcom z poszczególnych rynków ofertę jaką dysponuje europejski, a w szczególności polski sektor mięsny.

Osią działań realizowanych w ramach projektu są wydarzenia targowe. Zarówno w Wietnamie jak i w Korei, targi były okazją do zaprezentowania europejskich produktów mięsnych oraz zainicjowania spotkań B2B, które zaowocowały nowymi kontaktami handlowymi zdobytymi przez polskich producentów.

Stoisko kampanii należało do najchętniej odwiedzających miejsc na targach i cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród dystrybutorów, hurtowników, a także restauratorów. Pokazy kulinarne znanych szefów kuchni wraz z wspaniałymi degustacjami typowych mięsnych przysmaków wzbudzały najwięcej emocji wśród gości. Poza tym, spotkania z dziennikarzami i liczne wywiady do telewizji i magazynów branżowych dodatkowo wzmacniały przekaz założeń programu i umożliwią w czasie dalszej kampanii medialnej dotarcie do szerokiego gremium bezpośrednich odbiorców.

Dzięki zaangażowaniu ekspertów z polskich zakładów mięsnych nawiązano liczne kontakty, które w przyszłości zaowocują wzmocnieniem i rozwojem europejskich i polskich relacji biznesowych jak i zwiększeniem eksportu na rynki docelowe.

Przy okazji targów, w Wietnamie i Korei, zostały zorganizowane również konferencje prasowe kampanii "Tradycja, jakość i europejski smak" poświęcone zarówno statystykom produkcyjnym, jak i walorom jakościowym europejskiego mięsa. Liczne wywiady niewątpliwie przybliżyły szczegółowe cele projektu, możliwości eksportowe polskich zakładów mięsnych, a żywa dyskusja pozwoliła zobrazować dziennikarzom jak bogaty jest europejski rynek mięsa i jego przetworów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH