REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Podsumowanie działań w ramach projektu kampanii promocyjno- informacyjnej "Tradycja, jakość i europejski smak"

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę UPEMI
  • Data: 30-11-2011, 14:49

Mija trzeci kwartał działań realizowanych w ramach kampanii promocyjno-informacyjnej "Tradycja, jakość i europejski smak" prowadzonej przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.

REKLAMA

Projekt, skierowany na rynki trzech krajów docelowych: USA, Wietnamu oraz Korei Południowej, ma na celu promocję mięsa europejskiego charakteryzującego się wysoką jakością i niezwykłymi walorami smakowymi.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do dystrybutorów, odbiorców hurtowych, importerów, stowarzyszeń branżowych jak i lokalnych producentów. Dotychczasowe działania zrealizowane zostały już w Wietnamie oraz w Korei Południowej.

W zaplanowanych działaniach biorą udział przedstawiciele polskich zakładów mięsnych, którzy doskonale znają specyfikę branży oraz potrafią przybliżyć odbiorcom z poszczególnych rynków ofertę jaką dysponuje europejski, a w szczególności polski sektor mięsny.

Osią działań realizowanych w ramach projektu są wydarzenia targowe. Zarówno w Wietnamie jak i w Korei, targi były okazją do zaprezentowania europejskich produktów mięsnych oraz zainicjowania spotkań B2B, które zaowocowały nowymi kontaktami handlowymi zdobytymi przez polskich producentów.

Stoisko kampanii należało do najchętniej odwiedzających miejsc na targach i cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród dystrybutorów, hurtowników, a także restauratorów. Pokazy kulinarne znanych szefów kuchni wraz z wspaniałymi degustacjami typowych mięsnych przysmaków wzbudzały najwięcej emocji wśród gości. Poza tym, spotkania z dziennikarzami i liczne wywiady do telewizji i magazynów branżowych dodatkowo wzmacniały przekaz założeń programu i umożliwią w czasie dalszej kampanii medialnej dotarcie do szerokiego gremium bezpośrednich odbiorców.

Dzięki zaangażowaniu ekspertów z polskich zakładów mięsnych nawiązano liczne kontakty, które w przyszłości zaowocują wzmocnieniem i rozwojem europejskich i polskich relacji biznesowych jak i zwiększeniem eksportu na rynki docelowe.

Przy okazji targów, w Wietnamie i Korei, zostały zorganizowane również konferencje prasowe kampanii "Tradycja, jakość i europejski smak" poświęcone zarówno statystykom produkcyjnym, jak i walorom jakościowym europejskiego mięsa. Liczne wywiady niewątpliwie przybliżyły szczegółowe cele projektu, możliwości eksportowe polskich zakładów mięsnych, a żywa dyskusja pozwoliła zobrazować dziennikarzom jak bogaty jest europejski rynek mięsa i jego przetworów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 526) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH