Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polskie mięso na koreańskim rynku

  • Autor: UPEMI
  • Data: 08-12-2008, 16:10

12 listopada br. w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi podpisane zostało porozumienie między Unią Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego UPEMI a Izbą Gospodarczą Polska-Korea Południowa. Celem tego porozumienia jest ułatwienie polskim przedsiębiorcom z branży mięsnej eksportu swoich towarów na rynek Korei Południowej. Pierwsze działania już zostały podjęte - prezesi obu organizacji jeszcze w listopadzie spędzili tydzień w Republice Korei. Zajmowali się tam przygotowaniami do przyszłorocznych targów, w których udział wezmą także polscy producenci.

Pod opieką MRiRW

Podpisanie tej umowy w gmachu MRiRW świadczy o bardzo pozytywnym odbiorze działań podejmowanych przez obie organizacje przez ministerstwo. Dla wielu z nas Korea jest bardzo daleko, ale dzięki tym kontaktom handlowym, które możemy nawiązywać, będziemy znacznie bliżej. Jestem przekonany, że uda nam się to osiągnąć przede wszystkim dzięki aktywności naszych przedsiębiorców i dzięki organizacjom, które tych przedsiębiorców wspierają - powiedział Artur Ławniczak.

Wkład MRiRW w promocję polskich produktów na rynkach zagranicznych podkreślił także Wiesław Różański - Współpraca między organizacjami samorządowymi i społecznymi układa się bardzo dobrze. Potwierdzeniem tego jest podpisywanie dzisiejszego porozumienia właśnie w gmachu MRiRW, w obecności tak ważnych osób: Pana Ministra, Pana Ambasadora, Pana Dyrektora Departamentu MSZ i innych wspaniałych gości. Wspólnie z MRiRW chcemy promować polską żywność w tych krajach, w których nie jest ona jeszcze znana.

Ministerstwo już od kilku lat promuje ideę polskiej, dobrej żywności. Warto zauważyć, że ta idea jest realizowana W sposób coraz doskonalszy i dzięki temu o polskich produktach na zagranicznych rynkach słyszy się coraz więcej.

Dzielimy się stołem pełnym smaków

Porozumienie jest jednym z elementów kampanii promującej polską żywność na świecie - „Stół Pełen Smaków" prowadzonej przez UPEMI. Kampania ta to kolejny zaakceptowany przez Komisję Europejską program dotyczący mrożonej, schłodzonej lub świeżej wołowiny, wieprzowiny i cielęciny oraz produktów opartych na tych składnikach. Jest ona adresowana do producentów i konsumentów z Korei Południowej i Stanów Zjednoczonych.

Celem zaplanowanych działań promocyjnych i informacyjnych jest zbudowanie i utrwalenie pozytywnego wizerunku produktów mięsnych pochodzących z Unii Europejskiej oraz prezentacje w ramach wspólnych wystąpień produktów spożywczych posiadających znak promocyjny PDŻ. Jesteśmy przekonani, Że dzięki podejmowanym teraz działaniom promocyjnym za kilka lat na Świecie głośno będzie nie tylko o naszej wódce, ale także o wielu innych produktach spożywczych - powiedział Wiesław Różański.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 558) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH