REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polskie mięso na koreańskim rynku

  • Autor: UPEMI
  • Data: 08-12-2008, 16:10

12 listopada br. w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi podpisane zostało porozumienie między Unią Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego UPEMI a Izbą Gospodarczą Polska-Korea Południowa. Celem tego porozumienia jest ułatwienie polskim przedsiębiorcom z branży mięsnej eksportu swoich towarów na rynek Korei Południowej. Pierwsze działania już zostały podjęte - prezesi obu organizacji jeszcze w listopadzie spędzili tydzień w Republice Korei. Zajmowali się tam przygotowaniami do przyszłorocznych targów, w których udział wezmą także polscy producenci.

REKLAMA

Pod opieką MRiRW

Podpisanie tej umowy w gmachu MRiRW świadczy o bardzo pozytywnym odbiorze działań podejmowanych przez obie organizacje przez ministerstwo. Dla wielu z nas Korea jest bardzo daleko, ale dzięki tym kontaktom handlowym, które możemy nawiązywać, będziemy znacznie bliżej. Jestem przekonany, że uda nam się to osiągnąć przede wszystkim dzięki aktywności naszych przedsiębiorców i dzięki organizacjom, które tych przedsiębiorców wspierają - powiedział Artur Ławniczak.

Wkład MRiRW w promocję polskich produktów na rynkach zagranicznych podkreślił także Wiesław Różański - Współpraca między organizacjami samorządowymi i społecznymi układa się bardzo dobrze. Potwierdzeniem tego jest podpisywanie dzisiejszego porozumienia właśnie w gmachu MRiRW, w obecności tak ważnych osób: Pana Ministra, Pana Ambasadora, Pana Dyrektora Departamentu MSZ i innych wspaniałych gości. Wspólnie z MRiRW chcemy promować polską żywność w tych krajach, w których nie jest ona jeszcze znana.

Ministerstwo już od kilku lat promuje ideę polskiej, dobrej żywności. Warto zauważyć, że ta idea jest realizowana W sposób coraz doskonalszy i dzięki temu o polskich produktach na zagranicznych rynkach słyszy się coraz więcej.

Dzielimy się stołem pełnym smaków

Porozumienie jest jednym z elementów kampanii promującej polską żywność na świecie - „Stół Pełen Smaków" prowadzonej przez UPEMI. Kampania ta to kolejny zaakceptowany przez Komisję Europejską program dotyczący mrożonej, schłodzonej lub świeżej wołowiny, wieprzowiny i cielęciny oraz produktów opartych na tych składnikach. Jest ona adresowana do producentów i konsumentów z Korei Południowej i Stanów Zjednoczonych.

Celem zaplanowanych działań promocyjnych i informacyjnych jest zbudowanie i utrwalenie pozytywnego wizerunku produktów mięsnych pochodzących z Unii Europejskiej oraz prezentacje w ramach wspólnych wystąpień produktów spożywczych posiadających znak promocyjny PDŻ. Jesteśmy przekonani, Że dzięki podejmowanym teraz działaniom promocyjnym za kilka lat na Świecie głośno będzie nie tylko o naszej wódce, ale także o wielu innych produktach spożywczych - powiedział Wiesław Różański.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH