Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Pamapolu: Rynek dań gotowych będą budowały nowości produktowe

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-01-2013, 15:17
Prezes Pamapolu: Rynek dań gotowych będą budowały nowości produktowe
Krzysztof Półgrabia, prezes Pamapolu

Największą szansę na dużą dynamikę wzrostu mają nowe dania gotowe, dostarczające konsumentom dodatkowych wartości. Oczywiście tradycyjne dania takie jak gołąbki, czy pulpety mają swoich stałych klientów, ale tutaj dynamika jest bardzo mała, praktycznie niewidoczna - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Półgrabia, prezes Pamapolu.

Zdaniem prezesa Pamapolu rynek i konsumenci potrzebują obecnie nowych produktów, nowych smaków i nowych opakowań. W tym kierunku w ciągu najbliższych lat planuje pójść jego firma. - Osobiście nie zakładam ujemnej dynamiki, zarówno w przypadku dań gotowych jak i pozostałych kategorii, w których jesteśmy obecni. Ekonomiści w nadchodzących latach prognozują w Polsce wzrost, chociaż nie będzie on gwałtowny. Dlatego też ewentualne wzrosty w naszej branży uzależnione są głównie od aktywności liderów w każdej z kategorii. Mam tutaj na myśli aktywność w obszarze R&D, a w efekcie nowości produktowe, które będą budowały poszczególne rynki - stwierdza Krzysztof Półgrabia.

Zapytany o ekspansję na rynkach zagranicznych, odpowiada: - Obecnie nasza aktywność eksportowa koncentruje się w szczególności na sprzedaży hurtowej mięsa oraz luzów w segmencie warzyw mrożonych. Pracujemy jednak nad strategią sprzedaży brandowej w tym kanale.

Szef Pamapolu dostrzega szczególny wpływ dyskontów w procesie zmiany postrzegania przez konsumentów jakości i wizerunku produktów, a także w budowie całkiem nowej postawy zakupowej. - Zakładamy, że w najbliższym czasie, przy obecnej dynamice wzrostu gospodarczego konsumenci coraz częściej będą oglądali każdą złotówkę nim ją wydadzą, zwracając jednocześnie uwagę na jakość produktu, która staje się dla nich coraz ważniejsza. Konsumenci gotowi są wydać więcej pieniędzy na produkty lepsze jakościowo i w cale nie muszą to być produkty z półki premium - zastrzega Półgrabia. - Współpracujemy obecnie ze wszystkimi najważniejszymi sieciami w kanale nowoczesnym. W relacjach z naszymi partnerami stale kładziemy nacisk na dwa elementy. Z jednej strony doskonalenie serwisu, a z drugiej na rozwój nowych produktów. Te dwa czynniki będą miały kluczowy wpływ na skalę naszej współpracy z sieciami - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • żuza 28-01-2013, 12:48:
kto by pomyślał... No po prostu news dnia!
  • Kasia 28-01-2013, 11:52:
Pytanie czy bazą jakości mają być ,,klopsiki w sosie pomidorowym'' produkowane do ARR

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 467) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH