Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Przeczytaj cały wywiad z Beatą Pawłowską, prezes ZM Madej i Wróbel

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-11-2011, 12:51
Przeczytaj cały wywiad z Beatą Pawłowską, prezes ZM Madej i Wróbel

O nowej strategii, zwiększaniu mocy produkcyjnych, planach ekspansji w kraju i za granicą, oraz kreowaniu silnej marki wędlin - rozmawiamy z Beatą Pawłowską, prezes ZM Madej i Wróbel.

- Jakie zmiany w strategii zakładów zamierza Pani wprowadzić?

- Nowa strategia firmy łączy kilka istotnych dla nas elementów. Przede wszystkim, chcemy zbudować silne, rozpoznawalne marki. Naszym priorytetem jest jakość. Pod marką "Madej i Wróbel" oferujmy między innymi wyroby składające się w 100 proc. z mięsa drobiowego. Chcemy kontynuować tę linię rozwoju, czyli poszerzać ofertę wyrobów bardzo dobrej jakości. Przykładem może być nasza stosunkowa młoda marka z segmentu premium - "Spiżarnia Babuni", która istnieje na rynku już jakiś czas i oferuje doskonałe jakościowo wyroby.

- Co jeszcze?

- Chcielibyśmy również położyć większy nacisk na produkcję wyrobów przetworzonych, czyli wędlin, które poza mięsem białym oraz mięsem czerwonym tworzą naszą ofertę. Poza produkcją wyrobów w ramach naszej dotychczasowej oferty, planujemy także wprowadzać na rynek nowe, innowacyjne i ciekawe produkty. Wprowadzane zmiany łączą się z rozwojem firmy na nowych rynkach. Planujemy rozwijać eksport oraz umacniać się na rynku krajowym. Jesteśmy najsilniejsi i najbardziej rozpoznawalni na południu kraju, jednak chcemy wzmacniać naszą pozycję także na tych obszarach Polski, gdzie na razie nasza obecność jest mniej dostrzegana.

- Gdzie widzi Pani szanse na rozwój Madej i Wróbel?

- Od 2005 roku sprzedaż Madej i Wróbel rosła w tempie 20-25 proc. rocznie. 2011 rok jest pierwszym, gdy wzrost jest mniejszy, chociaż nadal dwucyfrowy. Jednocześnie, sprzedajemy wszystko, co wyprodukujemy. Dlatego mamy w planach istotne inwestycje - chcemy zwiększyć nasze moce produkcyjne. Wiosną przyszłego roku mają one wzrosnąć o 30 proc.

- Sytuacja na rynku sprzyja takim ruchom?

- Rok 2011 jest trudny. Wrosły ceny surowców w Polsce, przy jednoczesnym wzroście kursu euro, co uderzyło w koszt surowców sprowadzanych zza granicy, którymi musimy posiłkować się, gdyż polscy producenci nie nadążają z produkcją. Pomimo tak niełatwego dla rynku okresu, ciągle rozwijamy się. Naszą ambicją jest nie spowalniać wzrostu. Jesteśmy obecni we wszystkich kanałach dystrybucyjnych: w hurtowniach i u dystrybutorów, za pośrednictwem których docieramy do kanałów handlu tradycyjnego, w dużych sieciach sklepów zachodnich, w sieciach polskich oraz we własnych sklepach firmowych, których posiadamy aktualnie ok. 60. I planujemy nadal wzmacniać naszą obecność.

KOMENTARZE: (21)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • SoBota 17-04-2012, 22:17:
to był krótki epizod...
  • ToYo 26-01-2012, 21:12:
Mamy pierwsze zmiany w strukturach pionów kierownictwa - kilka osób złożyło wypowiedzenia. Zaczyna się...
  • emerytka 07-01-2012, 10:23:
Ta pani średnio co 2-3 lata zmienia stołki prezesów, branże itp
nalezy sądzic, że nigdzie sie nie sprawdziła.

Zobacz wszystkie komentarze (21)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.