Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Przeczytaj cały wywiad z Beatą Pawłowską, prezes ZM Madej i Wróbel

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-11-2011, 12:51
Przeczytaj cały wywiad z Beatą Pawłowską, prezes ZM Madej i Wróbel

O nowej strategii, zwiększaniu mocy produkcyjnych, planach ekspansji w kraju i za granicą, oraz kreowaniu silnej marki wędlin - rozmawiamy z Beatą Pawłowską, prezes ZM Madej i Wróbel.

- Jakie zmiany w strategii zakładów zamierza Pani wprowadzić?

- Nowa strategia firmy łączy kilka istotnych dla nas elementów. Przede wszystkim, chcemy zbudować silne, rozpoznawalne marki. Naszym priorytetem jest jakość. Pod marką "Madej i Wróbel" oferujmy między innymi wyroby składające się w 100 proc. z mięsa drobiowego. Chcemy kontynuować tę linię rozwoju, czyli poszerzać ofertę wyrobów bardzo dobrej jakości. Przykładem może być nasza stosunkowa młoda marka z segmentu premium - "Spiżarnia Babuni", która istnieje na rynku już jakiś czas i oferuje doskonałe jakościowo wyroby.

- Co jeszcze?

- Chcielibyśmy również położyć większy nacisk na produkcję wyrobów przetworzonych, czyli wędlin, które poza mięsem białym oraz mięsem czerwonym tworzą naszą ofertę. Poza produkcją wyrobów w ramach naszej dotychczasowej oferty, planujemy także wprowadzać na rynek nowe, innowacyjne i ciekawe produkty. Wprowadzane zmiany łączą się z rozwojem firmy na nowych rynkach. Planujemy rozwijać eksport oraz umacniać się na rynku krajowym. Jesteśmy najsilniejsi i najbardziej rozpoznawalni na południu kraju, jednak chcemy wzmacniać naszą pozycję także na tych obszarach Polski, gdzie na razie nasza obecność jest mniej dostrzegana.

- Gdzie widzi Pani szanse na rozwój Madej i Wróbel?

- Od 2005 roku sprzedaż Madej i Wróbel rosła w tempie 20-25 proc. rocznie. 2011 rok jest pierwszym, gdy wzrost jest mniejszy, chociaż nadal dwucyfrowy. Jednocześnie, sprzedajemy wszystko, co wyprodukujemy. Dlatego mamy w planach istotne inwestycje - chcemy zwiększyć nasze moce produkcyjne. Wiosną przyszłego roku mają one wzrosnąć o 30 proc.

- Sytuacja na rynku sprzyja takim ruchom?

- Rok 2011 jest trudny. Wrosły ceny surowców w Polsce, przy jednoczesnym wzroście kursu euro, co uderzyło w koszt surowców sprowadzanych zza granicy, którymi musimy posiłkować się, gdyż polscy producenci nie nadążają z produkcją. Pomimo tak niełatwego dla rynku okresu, ciągle rozwijamy się. Naszą ambicją jest nie spowalniać wzrostu. Jesteśmy obecni we wszystkich kanałach dystrybucyjnych: w hurtowniach i u dystrybutorów, za pośrednictwem których docieramy do kanałów handlu tradycyjnego, w dużych sieciach sklepów zachodnich, w sieciach polskich oraz we własnych sklepach firmowych, których posiadamy aktualnie ok. 60. I planujemy nadal wzmacniać naszą obecność.

KOMENTARZE: (21)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • SoBota 17-04-2012, 22:17:
to był krótki epizod...
  • ToYo 26-01-2012, 21:12:
Mamy pierwsze zmiany w strukturach pionów kierownictwa - kilka osób złożyło wypowiedzenia. Zaczyna się...
  • emerytka 07-01-2012, 10:23:
Ta pani średnio co 2-3 lata zmienia stołki prezesów, branże itp
nalezy sądzic, że nigdzie sie nie sprawdziła.

Zobacz wszystkie komentarze (21)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 256) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH