Rynek wędlin: Pęto czy plasterek?

Wędliny coraz częściej zamiast w sklepie ogólnospożywczym na wagę kupujemy w markecie lub dyskoncie w nowoczesnym opakowaniu. Dużym osiągnięciem branży okazała się zmiana negatywnego wizerunku parówek. Dziś coraz chętniej sięgają po nie także konsumenci czytający etykiety. W najbliższym czasie wyzwaniem dla producentów wędlin będzie połączenie trendów prozdrowotnych i "czyszczenia etykiet" z zapotrzebowaniem konsumentów na żywność wygodną i gotową do spożycia jako przekąska.
Dalsza część artykułu (95%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!