Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiceprezes firmy Tarczyński: Branża mięsna się zmienia

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-03-2014, 13:26
Wiceprezes firmy Tarczyński: Branża mięsna się zmienia
Marek Kmiecik, wiceprezes i dyrektor marketingu spółki Tarczyński

Obecnie branża mięsna ulega dynamicznej zmianie. Działania stosowane w innych sektorach przemysłu spożywczego zaczynają mieć zastosowanie również w branży mięsnej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Kmiecik, wiceprezes i dyrektor marketingu spółki Tarczyński.

- Jak w Pana ocenie wypada innowacyjność w branży mięsnej?

- Obecnie branża mięsna ulega dynamicznej zmianie. Działania stosowane w innych sektorach przemysłu spożywczego zaczynają mieć zastosowanie również w branży mięsnej. Sektor ten charakteryzuje się szerokim asortymentem, dużą ilością graczy.

- Czy na rynku mięsa pojawia się dużo innowacji?

- Na rynku pojawia się dużo nowych produktów z branży mięsnej. Są to jednak produkty z reguły dość generyczne. Innowacją w kategorii kabanosów z ubiegłych lat są cieniutkie kabanosy Tarczyński Kabanosy Exclusive w kilku innowacyjnych smakach. W roku bieżącym wprowadzamy na rynek kolejną innowację: kabanosy w impulsowej gramaturze 80g, stanowiącą idealną przekąskę. Stanowić one będą alternatywę dla słodkich i słonych przekąsek.

- Jakie inwestycje proinnowacyjne planuje wdrażać Pana firma?

- Firma Tarczyński wprowadza innowacje nie tylko w zakresie produktowym, ale również w zakresie nowych sposobów pakowania i ekspozycji. Nasze produkty to odpowiedź na realne potrzeby konsumenckie. Nad innowacjami pracuje w naszej grupie liczna grupa młodych technologów, śledząc trendy rynkowe w zakresie nowych smaków, dodatków i sposobu pakowania. Dział Marketingu ściśle z Działem technologii określa kierunki rozwoju i potencjał.

- Jakie korzyści może przynieść firmie inwestycja w nowoczesne oprogramowanie?


- Nowoczesne oprogramowanie gwarantuje przewagę konkurencyjną oraz dostarcza więcej wiarygodnych informacji. W roku 2013 jako jedna z pierwszych firm w branży Tarczyński wprowadził system mobilny do monitorowania sprzedaży. To najbardziej zaawansowany system na rynku, którego celem oprócz monitoringu jest podniesienie efektywności pracy przedstawicieli handlowych.

- Czy przywiązuje Pan uwagę do szkoleń personelu związanych z innowacjami?

- W spółce Tarczyński zwracamy dużą uwagę na szkolenia, szczególnie młodych osób. Już obecnie w ramach działu technologii i rozwoju szkolimy zespół kilkunastu nowych technologów. W tym widzimy naszą przewagę rynkową.

- Czy w komunikacji marketingowej Tarczyński kładzie nacisk na wprowadzenie innowacji technicznych?

- Komunikacja marketingowa branży mięsnej opiera się głównie na utrzymywaniu świadomości marki bez komunikowania unikalnych benefitów. Na tym tle komunikacja marki Tarczyński się wyróżnia. Dzięki innowacyjnemu podejściu do konsumenta i komunikacji już teraz jesteśmy marką nr 1 w kabanosach w Polsce (GFK, Panel Gospodarstw Domowych za 2012) oraz 4 marką wędlin spontanicznie wymienianą przez konsumentów (IQS, badania ilościowe: styczeń 2014). W najbliższym czasie postaramy się być jeszcze bliżej naszego konsumenta poprzez nowe działania komunikacyjne w tym stosując unikalne środki komunikacji. Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

TARTARCZYNSKI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Janek 28-06-2014, 22:01:
Młodzi, jak tylko czegoś się nauczą, też odchodzą.
  • Res 21-03-2014, 10:37:
Przez chore podejście do pracowników wszyscy, którzy mają coś w głowie odeszli. Nie pozostaje nic innego jak tylko szkolić nowych, "świeżych" technologów. Powodzenia.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH