REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wywiad z Jackiem Lewickim, prezesem Drosedu

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-12-2011, 10:23
Wywiad z Jackiem Lewickim, prezesem Drosedu
Jacek Lewicki, prezes Drosedu

Szukamy nowych perspektyw rozwoju, nowych rynków zbytu oraz możliwości nieustannego poszerzania portfolio produktów. Jako jeden z nielicznych zakładów w Polsce, Drosed od kilku miesięcy prowadzi eksport do Federacji Rosyjskiej - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jacek Lewicki, prezes Grupy Drosed.

REKLAMA
- Jakie są Pana prognozy na 2012 r.?

- Z pewnością będzie to drugi trudny rok dla branży, gdyż nic nie zapowiada wyraźnego spadku cen pasz, a polski konsument swoimi decyzjami zakupowymi uświadomił nam, że nie do końca akceptuje wyraźnie wyższe ceny drobiu na półce. Producenci będą ciągle szukać kompromisu pomiędzy oczekiwaniem niższych cen przez konsumenta i spadkiem popytu, a rynkiem surowca, który jest pod olbrzymią presją rosnących kosztów pasz i energii. Jednie zwiększanie efektywności pracy pozwoli dalej się rozwijać najsilniejszym firmom.

- Dynamika wzrostu sektora spadnie?

- Wydaje mi się, że w 2012 roku nie odnotujemy już tak dużej dynamiki wzrostu produkcji sektora drobiarskiego w Polsce. Przewidujemy dalszy rozwój kategorii produktów konfekcjonowanych, wygodnych i szybkich w przygotowaniu. Bardzo dynamiczne działania sieci handlowych, zwłaszcza tych najszybciej rosnących - dyskontowych, w zakresie wspierania pakowanego mięsa powinny przynieść wyraźny wzrost sprzedaży zapakowanej tuszki oraz elementów. Pakowany produkt jest bezpieczniejszy, ponieważ jest wyraźnie oznakowany i podpisany przez producenta, który bierze pełną odpowiedzialność za jakość dostarczonego wyrobu.

- Czy sytuację mogą polepszyć projekty promocyjne?

- Liczymy na to, że dzięki projektom, takim jak kampania Krajowej Rady Drobiarstwa przy współudziale funduszy UE, zwiększy się świadomość wysokich wartości odżywczych oraz niskiej zawartości tłuszczu mięsa i wyrobów drobiowych. W 2012 roku nasza Grupa planuje dalszy rozwój wizerunku i świadomości marki Drosed oraz poszerzanie portfolio Grupy. Stawiamy na bezpieczeństwo produktów - surowiec z własnych zakładów ubojowych, innowacyjne rozwiązania oraz nieustanny rozwój oferty.

- Jak podsumowuje Pan bieżący rok?

- Rok 2011 był dla Grupy Drosed czasem intensywnego rozwoju. Zakończyliśmy rozbudowę zakładu w Siedlcach, która pozwoli nam zwiększyć produkcję o 30 proc. oraz zmodernizowaliśmy cały zakład w Miedzyrzecu Podlaskim. Działania te pozwoliły ostatecznie zakończyć proces restrukturyzacji Grupy Drosed po pożarze w Toruniu w 2008 r. Szukamy nowych perspektyw rozwoju, nowych rynków zbytu oraz możliwości nieustannego poszerzania portfolio produktów Grupy. Jako jeden z nielicznych zakładów w Polsce, Drosed od kilku miesięcy prowadzi eksport do Federacji Rosyjskiej.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH