Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Ruszyła kampania promująca indyka

20 sierpnia ruszyła kampania "Podaj indyka” - projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. Jego organizatorem jest Krajowa Rada Drobiarstwa. Kampania realizowana jest na rynku polskim, a jej działania zostały zaplanowane na 6 tygodni – do 30 września 2012 r.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 22-08-2012, 12:02

Głównym celem kampanii "Podaj indyka" jest spopularyzowanie mięsa indyczego (zwłaszcza udźca i fileta), przekazanie konsumentom, że jest to mięso smaczne, łatwe w przygotowaniu i pełne wartości odżywczych. Dodatkowo kampania ma zwrócić uwagę konsumentów na to, jak ważną rolę odgrywa opakowanie, w którym mięso indycze jest kupowane - pakowanie w tackę w atmosferze ochronnej (MAP) gwarantuje, że mięso jest trwalsze i bardziej bezpieczne od tego dystrybuowanego luzem.

Wszystkie działania w ramach kampanii mają charakter programu edukacyjno-promocyjnego i są skierowane do konsumentek, które odpowiadają za zakupy domowe, wybór i przyrządzanie domowych posiłków oraz dbają o to, aby to co podają swojej rodzinie było zawsze smaczne i zdrowe.

Program edukacyjno - promocyjny "Podaj indyka" obejmuje zróżnicowane działania takie jak: ogólnopolska kampania telewizyjna (stacje TVN, TVP, TVP INFO, pakiet ATMEDIA, POLSAT - kanały tematyczne, TV4, TVN24), kampania prasowa (reklamy w prasie opiniotwórczej, kobiecej, tematycznej i poradnikach), działania w internecie i mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży (sieć sklepów Real).

Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, planowanie i zakup mediów - Infinity Media.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krajowa Rada Drobiarstwa RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    promocja mięsa RSS ALERT    /    indyki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.175.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.