Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

2011 r. będzie obfitował w zmiany ofert poszczególnych firm mięsnych

Konsumenci w 2011 rok wejdą z lepszymi nastrojami. Będzie to miało pozytywny wpływ na wzrost wartości ich koszyka zakupów. Z pewnością wzrost popytu będzie dotyczył wędlin tradycyjnych i premium - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Magdalena Nowak, dyrektor marketingu Regis.

2011 r. będzie obfitował w zmiany ofert poszczególnych firm mięsnych

Regis przewiduje również rozwój segmentu wędlin paczkowanych i plastrowanych, których dystrybucja będzie rozszerzać się w znaczącym stopniu w kanale nowoczesnym oraz w mniejszym zakresie w kanale tradycyjnym. - Również mięsa kulinarne, stanowiące nadal lukę do zagospodarowania przez producentów, będą rosły, co potwierdzają wszelkie badania rynku oraz zachowań konsumenckich - podkreśla Magdalena Nowak.

Zdecydowanie wzrośnie rola przekąsek mięsnych, np. snacków. - Z pewnością wysyp tego typu nowości będzie spotęgowany przed EURO 2012 - prognozuje dyrektor marketingu Regis. - Najbliższy rok będzie obfitował w zmiany w obrębie oferty i opierał się będzie na wzroście znaczenia oryginalnych pomysłów marketingowych - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Magdalena Nowak RSS ALERT    /    Regis RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    wędliny premium RSS ALERT    /    produkty tradycyjne RSS ALERT    /    Euro 2012 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.174.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.