Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Aktiw: W komunikacji marketingowej poszliśmy pod prąd

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-08-2017, 12:30
Aktiw: W komunikacji marketingowej poszliśmy pod prąd
Fot. Kotlinanatury.p

- W naszej komunikacji poszliśmy trochę pod prąd, proponując wyjątkową i jedyną w swoim rodzaju formułę komunikacji, jaką jest portal Eggsperci.pl i połączone z nim kanały digitalowe. Zarówno dla marki, jak i dla grupy docelowej, jest to idealny kierunek i formuła, co pokazują zasięgi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Adrian Wyrwiński, prezes zarządu firmy Aktiw Sp. z o.o., właściciela marki "Kotlina Natury".

Prezes firmy Aktiw uważa, że cena zawsze będzie ważnym czynnikiem w wyborze jaj przez konsumenta.

- Liczymy jednak, że nasze działania komunikacyjne, jak chociażby portal Eggsperci.pl i działania wizerunkowe Kotliny Natury, przyczyniają się do wzrostu wiedzy konsumentów i świadomego wyboru rodzaju chowu. Z całą pewnością jest jeszcze dużo do zrobienia w tym zakresie.Widać, że nasze założenia dotyczące marki doskonale się sprawdzają, wpisują się w nowoczesne trendy i odpowiadają potrzebom konsumentów - dodaje.

Aktiw prowadzi szerokie działania marketingowe dla marki Kotlina Natury m.in. poprzez Instagrama, facebookowy profil marki oraz współpracę z dietetykami i warstwę edukacyjną widoczną na portalu Eggsperci.pl. 

- W naszej komunikacji poszliśmy trochę pod prąd, proponując wyjątkową i jedyną w swoim rodzaju formułę komunikacji, jaką jest portal Eggsperci.pl i połączone z nim kanały digitalowe. Zarówno dla marki, jak i dla grupy docelowej, jest to idealny kierunek i formuła, co pokazują zasięgi. Liczba naszych klientów oraz liczba osób odwiedzających nasze platformy z miesiąca na miesiąc rośnie - dodaje.

- Wiemy też, że na rynku jesteśmy mocno obserwowani, a czasem wręcz wyznaczmy trendy, którymi inni później podążają. Jest to dla nas kolejne potwierdzenie, że takie działania w kategorii jaj z chowów alternatywnych są po prostu koniecznością. Wzbudzają one pozytywne zmiany zarówno przyzwyczajeń i nawyków konsumenckich, jak i wśród samych producentów - uzupełnia Adrian Wyrwiński.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 306) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH