Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Aktiw: W komunikacji marketingowej poszliśmy pod prąd

- W naszej komunikacji poszliśmy trochę pod prąd, proponując wyjątkową i jedyną w swoim rodzaju formułę komunikacji, jaką jest portal Eggsperci.pl i połączone z nim kanały digitalowe. Zarówno dla marki, jak i dla grupy docelowej, jest to idealny kierunek i formuła, co pokazują zasięgi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Adrian Wyrwiński, prezes zarządu firmy Aktiw Sp. z o.o., właściciela marki "Kotlina Natury".

Aktiw: W komunikacji marketingowej poszliśmy pod prąd
Fot. Kotlinanatury.p

Prezes firmy Aktiw uważa, że cena zawsze będzie ważnym czynnikiem w wyborze jaj przez konsumenta.

- Liczymy jednak, że nasze działania komunikacyjne, jak chociażby portal Eggsperci.pl i działania wizerunkowe Kotliny Natury, przyczyniają się do wzrostu wiedzy konsumentów i świadomego wyboru rodzaju chowu. Z całą pewnością jest jeszcze dużo do zrobienia w tym zakresie.Widać, że nasze założenia dotyczące marki doskonale się sprawdzają, wpisują się w nowoczesne trendy i odpowiadają potrzebom konsumentów - dodaje.

Aktiw prowadzi szerokie działania marketingowe dla marki Kotlina Natury m.in. poprzez Instagrama, facebookowy profil marki oraz współpracę z dietetykami i warstwę edukacyjną widoczną na portalu Eggsperci.pl. 

- W naszej komunikacji poszliśmy trochę pod prąd, proponując wyjątkową i jedyną w swoim rodzaju formułę komunikacji, jaką jest portal Eggsperci.pl i połączone z nim kanały digitalowe. Zarówno dla marki, jak i dla grupy docelowej, jest to idealny kierunek i formuła, co pokazują zasięgi. Liczba naszych klientów oraz liczba osób odwiedzających nasze platformy z miesiąca na miesiąc rośnie - dodaje.

- Wiemy też, że na rynku jesteśmy mocno obserwowani, a czasem wręcz wyznaczmy trendy, którymi inni później podążają. Jest to dla nas kolejne potwierdzenie, że takie działania w kategorii jaj z chowów alternatywnych są po prostu koniecznością. Wzbudzają one pozytywne zmiany zarówno przyzwyczajeń i nawyków konsumenckich, jak i wśród samych producentów - uzupełnia Adrian Wyrwiński.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Adrian Wyrwiński RSS ALERT    /    Aktiw RSS ALERT    /    jaja RSS ALERT    /    jaja z wolnego wybiegu RSS ALERT    /    rynek jaj RSS ALERT    /    rynek jaj w Polsce RSS ALERT    /    Facebook RSS ALERT    /    instagram RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • artmetic 2017-10-08 05:31:58
    Kampanie marketingowe online dla firm, SEO oraz SEM: artmetic.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.23.234.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.