Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Aktiw: W komunikacji marketingowej poszliśmy pod prąd

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-08-2017, 12:30
Aktiw: W komunikacji marketingowej poszliśmy pod prąd
Fot. Kotlinanatury.p

- W naszej komunikacji poszliśmy trochę pod prąd, proponując wyjątkową i jedyną w swoim rodzaju formułę komunikacji, jaką jest portal Eggsperci.pl i połączone z nim kanały digitalowe. Zarówno dla marki, jak i dla grupy docelowej, jest to idealny kierunek i formuła, co pokazują zasięgi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Adrian Wyrwiński, prezes zarządu firmy Aktiw Sp. z o.o., właściciela marki "Kotlina Natury".

Prezes firmy Aktiw uważa, że cena zawsze będzie ważnym czynnikiem w wyborze jaj przez konsumenta.

- Liczymy jednak, że nasze działania komunikacyjne, jak chociażby portal Eggsperci.pl i działania wizerunkowe Kotliny Natury, przyczyniają się do wzrostu wiedzy konsumentów i świadomego wyboru rodzaju chowu. Z całą pewnością jest jeszcze dużo do zrobienia w tym zakresie.Widać, że nasze założenia dotyczące marki doskonale się sprawdzają, wpisują się w nowoczesne trendy i odpowiadają potrzebom konsumentów - dodaje.

Aktiw prowadzi szerokie działania marketingowe dla marki Kotlina Natury m.in. poprzez Instagrama, facebookowy profil marki oraz współpracę z dietetykami i warstwę edukacyjną widoczną na portalu Eggsperci.pl. 

- W naszej komunikacji poszliśmy trochę pod prąd, proponując wyjątkową i jedyną w swoim rodzaju formułę komunikacji, jaką jest portal Eggsperci.pl i połączone z nim kanały digitalowe. Zarówno dla marki, jak i dla grupy docelowej, jest to idealny kierunek i formuła, co pokazują zasięgi. Liczba naszych klientów oraz liczba osób odwiedzających nasze platformy z miesiąca na miesiąc rośnie - dodaje.

- Wiemy też, że na rynku jesteśmy mocno obserwowani, a czasem wręcz wyznaczmy trendy, którymi inni później podążają. Jest to dla nas kolejne potwierdzenie, że takie działania w kategorii jaj z chowów alternatywnych są po prostu koniecznością. Wzbudzają one pozytywne zmiany zarówno przyzwyczajeń i nawyków konsumenckich, jak i wśród samych producentów - uzupełnia Adrian Wyrwiński.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • artmetic 08-10-2017, 05:31:
Kampanie marketingowe online dla firm, SEO oraz SEM:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH