Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Alma z produktami certyfikowanymi. Wśród nich certyfikat MSC

W najnowszej akcji Certyfikaty Spod Znaku Smaku sieć Alma prezentuje klientom szeroką gamę certyfikowanych produktów dostępnych na półkach sklepów sieci, ale również wyjaśnia co oznaczają poszczególnie certyfikaty i oznaczenia. Wśród oznaczeń nie zabrakło również niebieskiego certyfikatu zrównoważonego rybołówstwa MSC.

Alma z produktami certyfikowanymi. Wśród nich certyfikat MSC
fot. Alma Market

W sieci sklepów Alma klienci mogą wybierać spośród ponad 100 różnych produktów oznaczonych certyfikatami dostępnymi przez cały rok. Najnowsza oferta sieci, obowiązująca od 21 lipca do 3 sierpnia to jednak nie tylko zwykła akcja promocyjna. Alma w jasny i przystępny sposób wyjaśnia również klientom co oznaczają certyfikaty, które mogą zobaczyć na opakowaniach produktów. Opisy certyfikatów znajdują się w najnowszej gazetce konsumenckiej oraz na stronie internetowej. Wśród nich konsumenci znajdą między innymi: Niebieski Certyfikat MSC, oznaczający, że ryba którą kupujemy została złowiona w dobry dla środowiska, zrównoważony sposób, certyfikowane produkty FAIRTRADE, pochodzące ze Sprawiedliwego Handlu, ekologicznej - oznaczające, że produkt otrzymał certyfikat ekologiczny oraz inne znaki dotyczące pochodzenia, jakości czy też zawartości produktów.

- Gratulujemy Alma ciekawej akcji mającej tak wysoką wartość edukacyjną – mówi Katarzyna Skawińska, Koordynator Komunikacji i Marketingu MSC Polska.

- Na rynku pojawia się coraz więcej certyfikatów, dlatego warto wyjaśniać co naprawdę oznaczają i dlaczego warto wybierać produkty, które są nimi oznakowane. Mamy nadzieję, że akcja Alma skłoni również konsumentów do wyboru produktów oznaczonych szczególnie znakami, które niosą za sobą troskę o środowisko naturalne lub warunki życia i pracy ludzi. Uświadomi im, że nasze wybory konsumenckie mają znaczenie – dodaje Skawińska.

MSC (Marine Stewardship Council) jest niezależną, międzynarodową organizacją pozarządową. Wraz z naukowcami, rybakami oraz organizacjami ekologicznymi MSC opracowało standardy środowiskowe w zakresie zrównoważonego rybołówstwa, aby promować przyjazne środowisku praktyki rybackie wśród konsumentów i partnerów na całym świecie. Działania MSC obejmują wyróżnianie odpowiedzialnych praktyk rybackich certyfikatem MSC, certyfikację w łańcuchach dostaw, współpracę z partnerami biznesowymi oraz programy edukacyjne wpływające na decyzję zakupowe konsumentów na całym świecie

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

MSC RSS ALERT    /    Alma RSS ALERT    /    Katarzyna Skawińska RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    certyfikacja RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • MAX 2016-07-27 20:07:17
    Na co komu takie certyfikaty. Kupe kasy płaci się tylko firmom certyfikującym, po kilkadziesiąt tysięcy PLN za indeks. To takie firmy robią tylko kasę na tym procederze bo inaczej tego nazwać nie można. a koncową cene i tak placvi klient
  • Ja 2016-07-28 08:58:46
    To Alma jeszcze istnieje ?
  • rebe 2016-07-28 11:39:46
    MSC to tylko opłaty dla producenta za certyfikat i procentowa opłata od sprzedaży certyfikowanego produktu. Makrela przez trzy lata była bez MSC i wszystko było ok, teraz znowu będzie miała MSC..Dziwię się, że ALMA dała się na to nabrać, na razie jedyna...
  • max 2016-08-03 22:16:24
    Ciekawe czy bedą chwalić się certyfikatem MSC/ASC jak niebawem upadną. Coca-coli juz tam nawet kupić nie można. Certyfikaty to kompletne ściemy, zarabiają tylko firmy certyfikujące powolane przez jude.
  • zorientowany 2016-08-19 22:34:24
    Co takie niskie zadluzenie?prawde powiedzcie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.