Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Anna Tubacka, prezes zarządu Sushi Factory - Wywiad

Z Anną Tubacką, prezes zarządu Sushi Factory rozmawiamy o planach rozwoju firmy, ostatnich inwestycjach, a także postrzeganiu sushi jako dania gotowego.

Anna Tubacka, prezes zarządu Sushi Factory - Wywiad
Anna Tubacka, prezes zarządu Sushi Factory, fot. mat. pras.

Adam Tubilewicz: Restauracje serwujące sushi są obecne w Polsce już kilkanaście lat i wrosły już na dobre w krajobraz polskich miast, natomiast sushi dostępne w osiedlowym sklepie to wciąż pewna nowość. Jak ocenia pani "klimat dla sushi" w Polsce, zarówno w wydaniu gastronomicznym, jak i jako dania gotowego?

Anna Tubacka: Sushi, które pojawiło się w marketach czy mniejszych sklepach, to wynik rosnącej popularności tego specjału w Polsce. Przybywa koneserów kuchni japońskiej – to nie ulega wątpliwości, niemniej nadal to dania, za które w restauracjach zapłaci się zdecydowanie więcej niż za uniwersalną pizzę czy swojskiego schabowego. Sushi dostępne w marketach rozwiązuje ten problem. Za kilkanaście złotych można nabyć zestaw składający się z kilkunastu rolek oraz niezbędnych dodatków. Można je zjeść na szybko prosto z tacki, zaspokajając swój apetyt, lub wyłożyć rolki na talerze i stworzyć klimat jak w prawdziwym sushi barze.

Jak dynamicznie rozwija się w Polsce rynek sushi jako dania gotowego? Jak ocenia pani perspektywy wzrostu tej kategorii?

Nie posiadamy danych rynkowych pokazujących wartość sprzedaży tej kategorii w Polsce. Możemy jednak opisać własny przykład jako firmy, która w ciągu zaledwie 3 lat rozwinęła się od niewielkiej fabryki do wartego kilkadziesiąt milionów złotych przedsiębiorstwa o potężnych mocach produkcyjnych, które w swojej ofercie ma nie tylko sushi, ale także inne gotowe dania kuchni azjatyckiej, jak m.in. kanapki Wrap4You czy przysmaki Ready4You i Azja4You. Ten rozwój nie wziął się znikąd. Został podyktowany oczekiwaniami ze strony rynku, rosnącą liczbą współpracujących sieci, które chcą mieć nasze produkty w swoim asortymencie, rosnącą liczbą zamówień i rosnącą liczbą lojalnych, przywiązanych do naszych marek klientów.

W 2015 r. uruchomiliście Państwo nowoczesny zakład produkcyjny w Robakowie. Czy te moce są już w pełni wykorzystywane? Czy dynamiczny rozwój firmy znajduje odzwierciedlenie w wynikach finansowych spółki?

więcej informacji:

Anna Tubacka RSS ALERT    /    sushi RSS ALERT    /    Sushi Factory RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    Sushi4You RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.243.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.