Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ARR zawarła umowę SRiWRP na realizację kampanii wartej ponad trzy mln euro

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-03-2010, 12:03
ARR zawarła umowę SRiWRP na realizację kampanii wartej ponad trzy mln euro

W dniu 1 marca 2010 r. Agencja Rynku Rolnego zawarła umowę ze Stowarzyszeniem Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej na realizację 2-letniej kampanii promocyjnej dotyczącej świeżego, schłodzonego lub mrożonego mięsa i jego przetworów, w tym świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny, cielęciny i wieprzowiny pt. "Europejski stół - tradycja, nowoczesność, jakość" - mówi Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji Żywności ARR.

Całkowity budżet kampanii wynosi 3 103 tys. Euro, a planowane działania obejmują Rosję, Ukrainę, Chiny, Singapur i Tajlandię. Wykonawcą kampanii tj. tzw. organizacją wdrążającą jest Krajowa Izba Gospodarcza - Centrum Promocji.

„Europejski stół - tradycja, nowoczesność, jakość" jest kampanią realizowaną w ramach mechanizmu Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych, w ramach którego organizacje branżowe mają możliwość uzyskania refundacji 80 proc. kosztów poniesionych na działania promocyjne i informacyjne z funduszy UE i Polski.

Realizowane w ten sposób kampanie są złożonymi zestawami działań wdrażanymi w okresie od 1 do 3 lat. Wachlarz dofinansowanych działań obejmuje te środki przekazu, które są znane z prywatnej reklamy (np. działania public relations, reklamę w mediach, udział w targach, wystawach, seminaria, szkolenia, serwisy internetowe, konkursy itp.). Przekaz promocyjny nie może się koncentrować na prywatnych markach, a w zamian powinien zwiększać wiedzę odbiorców na temat produktów, łańcucha produkcji, systemu kontroli, standardów jakościowych i skłaniać ich do świadomego wyboru.

„Europejski stół" jest czwartą kampanią realizowaną w ramach mechanizmu Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych poza terytorium UE przez polską organizację branżową. w Na tle 18 krajów UE korzystających z powyższego instrumentu w latach 2000-2009 Polska zajmuje 8 pozycję pod względem wysokości przyznanych budżetów reklamowych adresowanych na rynek poza UE.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • eksporter mięsa 02-03-2010, 13:35:
Dodajmy że wśród tych czterech kampanii 1 realizował SRW a gdzie jest reszta organizacji branżowych?
Pytanie drugie: ile kontraktów eksportowych zostało zawartych po wydaniu takiej kasy i zajęciu tak zaszczytnego 8 miejsca?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH