REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Bacówka rozwija sieć sklepów franczyzowych

  • Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl
  • Data: 17-04-2009, 15:29

Obecnie pod szyldem Bacówka - Towary Tradycyjne działa osiem sklepów oferujących wyroby wędliniarskie przygotowywane według tradycyjnych receptur. Pięć spośród nich to placówki partnerskie. Firma dobrze ocenia ten model współpracy.

REKLAMA

- Z naszego doświadczenia wynika, że współpraca na podstawie umów franczyzowych jest wygodniejsza od prowadzenia sklepów własnych. Przedsiębiorcy, z którymi nawiązujemy współpracę znają naszą markę i podoba im się system, w którym działamy. Do prowadzenia sklepu podchodzą z zaangażowaniem - traktują to jako swój biznes i są lepiej zmotywowani niż osoby zatrudniane w tradycyjny sposób - ocenia Dariusz Kucz z działu sprzedaży i Marketingu w spółce Bacówka.

Firma sprzedaje swoje wyroby od 2002 roku. Dwa lata temu rozpoczęła współpracę z pierwszymi franczyzobiorcami. W dalszym ciągu jest nastawiona na rozwój i szuka kolejnych partnerów. - Nasze wymagania to lokal o powierzchni minimum 55 m. w dużych miejscowościach. Chcemy, aby kolejne placówki pojawiały się w dużych miastach jak Warszawa czy Częstochowa, ale bierzemy też pod uwagę mniejsze miejscowości, nie mniejsze jednak niż Tarnów czy Brzesko, w których mamy swoje sklepy - mówi Dariusz Kucz.

Bacówka oferuje odpowiedni wystrój lokalu, logo, materiały reklamowe, szkolenia i szeroko pojętą opiekę franczyzową. - Nasza oferta skierowana jest również do przedsiębiorców, którzy nie mieli wcześniej do czynienia z branżą spożywczą - podkreśla Kucz. Dzięki silnemu wsparciu z naszej strony nasi partnerzy mogą liczyć na stały, pewny dochód. Być może nie są to olbrzymie zyski, ale dla osób ceniących sobie stabilność na pewno jest to dobre rozwiązanie - dodaje.

W zamian sieć oczekuje od partnerów zainwestowania w działalność środków własnych, lojalności, trzymania się wyznaczonych standardów i zaangażowania. Jak wyjaśnia Dariusz Kucz znalezienie odpowiednich franczyzobiorców nie jest łatwe. - Na razie rozwijanie sieci nie idzie w takim tempie jak byśmy chcieli. Być może odstrasza kwota inwestycji? Może na razie nasza marka nie jest wystarczająco wypromowana? - Zastanawia się nasz rozmówca.

W sklepach Bacówka 95 proc. asortymentu pochodzi z zakładu produkcyjnego firmy. Oferta uzupełniana jest przez lokalne wyroby, których nie da się przewozić na duże odległości - np. świeże pieczywo. - Często również zdarza się tak, że dzięki naszym partnerom poznajemy jakieś ciekawe, tradycyjne przysmaki z danego regionu, np. sery, które później wprowadzane są do innych naszych sklepów - zdradza nasz rozmówca.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Wiesiek 12-08-2013, 15:22:
Prosze popracować nad krópnikiem jest ochydny nies jest to wiejski smak ani żadna tradycja na ten temat mogą coś powiedzieć tylko ślazacy wiec bardzio mi przykro Strasznie się rozczarowałem waszym produktem Zyczliwy ale szczery

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH