Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Będzie reklama drobiu za 20 mln zł

  • Autor: Press.pl
  • Data: 30-08-2010, 09:17
Będzie reklama drobiu za 20 mln zł

Krajowa Rada Drobiarska rozpisała przetarg na kreację i realizację dwuletniej kampanii promującej mięso drobiowe - podaje Press.pl. Koszt promocji oszacowano na 20 mln zł.

Kampania informacyjno-promocyjna prowadzona w całej Polsce ma być największą jak dotąd kampanią mięsa drobiowego - informuje serwis.

Lista agencji w przetargu na promocję mięsa drobiowego jest już zamknięta. Znajdują się na niej cztery podmioty; wśród nich Brandcomm. Kampania ma się rozpocząć w 2011 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • wścibski również z agencji 31-08-2010, 14:45:
Teraz wszystko jasne, ja niestety przegapiłem komunikat z 2-08-2010, sorry - sezon urlopowy.
Czekamy więc na info nt. odwołania przetargu, ze względu na niedopełnienie wielu warunków. Myślę, że. Pan. Dyr. tak właśnie zrobi.
  • Zainteresowany z agencji 31-08-2010, 13:02:
Odnosząc się do wypowiedzi:
- jeżeli KRD robi to ze swoich środków lub za kasę swoich członków - to faktycznie moje żale to takie jak żal po rozlanym mleku, było minęło czekam na rezultaty (bez złośliwości i podtekstów);
- jeżeli robi to ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego, tak jak projekt dotyczący gęsi - o czym bez użycia specjalnych sztuczek można dowiedzieć się chociażby z info z dnia 2.08.2010 zamieszonym tutaj w portalu lub mają to robić ze środków UE to podobnie jak miało to miejsce z SRW przetarg powinien być oficjalny i bez trudu powinno dać się odszukać info o nim.

Więc jeszcze raz jeżeli KRD robi to za własne środki to nic mi do tego tylko gratulować - będzie to pierwszy przypadek gdzie organizacja producentów sama za własne (lub wyłożone przez grupę członków) środki chce zrobić naprawdę dużą kampanię dla branży. Wtedy sposób przetargowania, czy też zwycięzca nie mają znaczenia. Jeżeli jednak jak podejrzewam (a nie wiem) środki mają pochodzić z UE to moje pytanie pozostaje otwarte.
  • wścibski również z agencji 31-08-2010, 11:36:
ciekawe czy "zainteresowany z agencji" to rozgoryczony przegrany który nie został dopuszczony do złożenia oferty, czy rozgoryczony z innego powodu lub innej agencji, bo wiedzą trysnął bardzo ciekawą o sfinansowaniu kampanii. Myślę, że drób w POlsce ma się dobrze i brak kasy nie narzeka. Niedawno SRW przeprowadzało przetargi i wtedy nikt się nie wychylał i nie mówił jak uczciwy o oprotestowaniu, a teraz ojojoj. Dużo kasy duży smród będzie :):) jak zawsze w tym kraju

Zobacz wszystkie komentarze (5)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH