Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Beyond Meat: Wierzymy, że zamienniki mięsa powtórzą sukces roślinnych alternatyw dla mleka (wideo)

- Dziesięć lat temu produkty roślinne miały zaledwie 2 proc. udział w rynku mleka. Dziś jest to, w zależności od rynku, 10-15 proc. Dzisiaj roślinne zamienniki mięsa też odpowiadają za około 2 procent rynku wołowiny, ale wierzymy, że nasz udział wzrośnie tak samo jak stało się to w przypadku produktów mleczarskich - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Willem Spigt, dyrektor sprzedaży i marketingu Beyond Meat w firmie Zandbergen.

Beyond Meat: Wierzymy, że zamienniki mięsa powtórzą sukces roślinnych alternatyw dla mleka (wideo)
Willem Spigt, fot. PTWP

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 15-11-2019, 10:18

Willem Spigt przyznaje, że Polska jest jednym z rynków, na którym Beyond Meat widzi dużą przestrzeń do wzrostu.

- Zauważamy znaczne zróżnicowanie rynków europejskich, na których działamy. W Europie Zachodniej i Skandynawii rynek jest już bardzo nasycony, jest tam też większa konkurencja i świadomość na temat trendów roślinnych. Na pozostałych rynkach, w tym w Polsce, widzimy dużą przestrzeń do wzrostu. Zauważamy dużą rozpoznawalność marki Beyond Meat w Polsce. Zanim się pojawiliśmy, Polacy już nas znali. Obecnie chcemy wejść z naszymi produktami do sieci handlowych. Liczymy więc na to, że rozpoznawalność pozwoli nam pozyskać wielu nowych konsumentów w Polsce - dodał.

Przedstawiciela Beyond Meat zapytaliśmy także o pojawiające się w dyskusji na temat roślinnych zamienników mięsa pojawiają się opinie, że jest to chwilowa moda, która dziś jest na topie, ale za kilka lat się skończy. 

- Słyszymy takie opinie od czasu do czasu. Odpowiem na przykładzie. 10 lat temu produkty roślinne miały zaledwie 2 proc. udział w rynku mleka. Dziś jest to, w zależności od rynku, 10-15 proc. Dzisiaj roślinne zamienniki mięsa też odpowiadają za około 2 procent rynku wołowiny, ale wierzymy, że nasz udział wzrośnie tak samo jak stało się to w przypadku produktów mleczarskich. Dlatego nie uważamy trendu wegańskiego za chwilową modę i mocno wierzymy, że produkty roślinne stworzą własną kategorię i będą miały osobne półki w sieciach handlowych - podsumował.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Beyond Meat RSS ALERT    /    zamienniki mięsa RSS ALERT    /    burgery wegańskie RSS ALERT    /    burgery RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    Willem Spigt RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.