Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Bogusław Barański nie jest już dyrektorem klastra mięsnego

Polski Klaster Mięsny szuka obecnie nowego dyrektora zarządzającego. Dotychczas stanowisko pełnił Bogusław Barański, który od samego początku koordynował prace rozwojowe tej pierwszej inicjatywy klastrowej w polskiej branży mięsnej. - Nasze drogi się rozeszły - kwituje rozstanie z klastrem Barański.

Bogusław Barański nie jest już dyrektorem klastra mięsnego
Na fot. Bogusław Barański, dyrektor Polskiego Klastra Mięsnego

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 17-02-2011, 12:42

Jak ustalił portalspozywczy.pl obowiązki dyrektora zostały tymczasowo podzielone pomiędzy członków zarządu Polskiego Klastra Mięsnego. Jak zapewnia osoba blisko związana z funkcjonowaniem klastra - praca przebiega bez zakłóceń. Trwają jednak poszukiwania następcy Barańskiego.

W tej chwili w skład Polskiego Klastra Mięsnego wchodzą firmy: Pekpol Ostrołęka, Peklimar, ZM Wierzejki, ZM Niewieścin i ZM Zyguła.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bogusław Barański RSS ALERT    /    Polski Klaster Mięsny RSS ALERT    /    Klaster Polska Wędlina RSS ALERT    /    Pekpol RSS ALERT    /    Peklimar RSS ALERT    /    ZM Niewieścin RSS ALERT    /    Rzeźnictwo G. Zyguła RSS ALERT    /    Wierzejki RSS ALERT    /    klaster RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • Branżowiec 2011-02-18 10:06:21
    Panowie Wam nie jest potrzebny zagorzały dyrektor , ale doby manager ze świeżym spojrzeniem na otaczającą branżę rzeczywistość. Jest paru takich w Polsce. Wystarczy się zapytać \"handlu\" w Waszych zakładach a oni sami podpowiedzą gdzie znajdują się takie osoby. Jak na razie to efektów waszej pracy nie widać , i jak się nie zabierzecie do roboty to zostaną tylko szczytne idee. A konkurencja nie śpi i robi Londynki z szynki. Fachowcy wiedzą o co chodzi.
  • doradca 2011-02-18 12:31:30
    SWIĘTA RACJA
  • Manager 2011-02-18 15:02:29
    no to jestem , zapraszam do współpracy!
  • kubasiewicz krzysztof chłop 2011-02-19 08:40:03
    błedna polityka polskiego rządu wobec producentów wieprzowiny zaowocowała spadkiem ceny żywca w skupie poniżej 3 zł za kg żywca.Ta cena nie jest wynikiem rachunku ekonomicznego ,lecz działaniami spekulacyjnymi na ogromną skalę.Producenci swin wybijają stada matczyne likwiduję lub ograniczają produkcję.Dowodem na to jest magazynowanie w chłodniach przez Polske milionów ton półtusz wieprzowych,z powodu wzrostu uboju świń.Niektóre państwa przeniosły do polski produkcję świn jak np Dania(Poldanol)z powodu zatrucia środowiska przez gnojowicę.Inne państwa dotują export mięsa wieprzowego(Dania,Niemcy)do Polski,co powoduje dalszy spadek produkcji miesa wieprzowego w Polsce.Cena ekonomicznie uzasadniona zywca wieprzowego w Polsce to 6-8 zł za kg żywce przy kosztach produkcji około 5-6 zł za 1 kg żywca.
  • Do branżowca 2011-02-19 09:57:15
    Akurat producent parówek o ltórym mówisz nie jest dobrym przykładem. Na rynku potrzebne są nowe pomysły, a to jest akurat producent bez pomysłów i najwiekszy kopista w branży, nie wiem czy wymyślił chociaż jeden swój produkt wszystkie kopiuje. A nie wymylił jeden parówki tęczowe. Jedni mówią, że teczowe bo zawierają całą chemię branży, inni że tak pieknie pleśnieją. A resztę kopiują.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.191.150
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.