Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Branża mięsna powinna edukować konsumentów - bez zadęcia i naukowego bełkotu

- Myślę, że branża powinna zewrzeć szyki i edukować konsumentów wykorzystując nowoczesne technologie i narzędzia. Te działania muszą łączyć racjonalne argumenty i pozytywny, lekki przekaz, bez nadęcia i naukowego bełkotu - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Milena Zacharzewska, Account Manager w Agencji PR 24/7Communication.

Branża mięsna powinna edukować konsumentów - bez zadęcia i naukowego bełkotu
Milena Zacharzewska, Account Manager w Agencji PR 24/7Communication, fot. mat. pras.

Milena Zacharzewska przyznaje, że dziś negatywne newsy sprzedają się zdecydowanie lepiej, także w przypadku branży mięsnej.

- W polskiej branży dominują uczciwi producenci wyrobów wysokiej jakości, doceniani na zagranicznych rynkach. Ale o nich mówi się rzadko… Zdecydowanie częściej możemy usłyszeć o nieuczciwych praktykach, złym traktowaniu zwierząt czy badaniach „amerykańskich naukowców” dowodzących kolejnych przykładów szkodliwości mięsa - dodaje.

W ocenie ekspertki pobudzanie pozytywnych emocji i budowanie wizerunku to proces długotrwały i bardzo wrażliwy.

– Nawet najmniejsze zawirowanie może zniweczyć całą pracę. Myślę, że branża powinna zewrzeć szyki i edukować konsumentów wykorzystując nowoczesne technologie i narzędzia. Te działania muszą łączyć racjonalne argumenty i pozytywny, lekki przekaz, bez nadęcia i naukowego bełkotu. Zanim jednak będą wprowadzone w życie, powinniśmy dokładnie wiedzieć, jakie są te najczęstsze oskarżenia konsumentów. Ta wiedza powinna być oparta na przekrojowych badaniach różnych grup. Dopiero wiedząc kogo mamy po drugiej stronie będziemy w stanie dokładnie zaadresować konkretne problemy i ich rozwiązania - mówi.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Milena Zacharzewska RSS ALERT    /    24/7Communication RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    wegetarianizm RSS ALERT    /    edukowanie konsumentów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.56.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.