Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Brazylia chce poprawić wizerunek swoich produktów z drobiu

  • Autor: FAMMU/FAPA
  • Data: 14-06-2008, 18:36

Brazylijski związek eksporterów ABEF chce poprawić nienajlepszy wizerunk brazylijskich kurczaków u unijnych konsumentów - podała FAMMU/FAPA. W ramach tych działań dyrektor ABEF, podczas konferencji w Paryżu podkreślał, że sektor drobiu w Brazylii odpowiada unijnym standardom.

Według brazylijskich eksporterów mięsa kurczaka, ich produkty są często niesłusznie przedstawiane w niezbyt korzystnym świetle w europejskich mediach.

Brazylia posiada ponad 30 proc. udział w światowym handlu drobiem, a rynek unijny jest uważany przez nią jako posiadający ciągle duży potencjał wzrostu dla przywozu produktów z Ameryki Południowej. Sprzedaż do Unii Europejskiej stanowi ok. 12-15 proc. całkowitego eksportu. W sumie brazylijskie produkty z mięsa kurczaka wysyłane są do ok. 150 państw na całym świecie - według przedstawiciela związku eksporterów ABEF.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 015) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH