Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Butcher's chce walczyć z czołowymi producentami karmy dla psów

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-10-2010, 12:10
Butcher's chce walczyć z czołowymi producentami karmy dla psów

Walczymy o pozycję w czołówce firm z branży pet food w Polsce. Zamierzamy ją osiągnąć w ciągu kilku najbliższych lat. Rozpoczęliśmy od kanału nowoczesnego i jesteśmy dostępni w różnych formatach sklepów: HM, CHM oraz sieciach delikatesów. Teraz rozpoczynamy budowę dystrybucji w kanale tradycyjnym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Grażyna Leloch-Wilgat z firmy Butcher's.

Producent karmy dla psów liczy, że pod koniec roku nowa strategia zaowocuje pojawieniem się produktów w szerszej sprzedaży. - Dodatkowo wchodzimy w kanał profesjonalny. Właśnie wprowadzamy naszą nową markę Butcher's Superior do kanału zoologicznego - mówi Grażyna Leloch-Wilgat. - Sieci są dość zachowawcze jeśli chodzi o przyjęcie nowego gracza na rynku, a to z jednego powodu. Oczekują poważnego partnera, czekają, sprawdzają czy marka przetrwa. Na polskim rynku jesteśmy już rok. Cały czas poszerzamy dystrybucję. Dlatego stajemy się coraz bardziej wartym uwagi partnerem - ocenia.

Butcher's ma do zaoferowania zarówno wsparcie na poziomie sprzedaży jak i angażuje się w budowanie świadomości marki wśród konsumentów. - Jesteśmy otwarci na promocje, które w odnoszą duży sukces, zwiększając znacznie sprzedaż - akcentuje przedstawicielka firmy.

Na rynku brytyjskim Butcher's jest marką numer 2 pod względem udziałów wartościowych w mokrej karmie dla psów, mając prawie 25 letnie doświadczenie w jej produkcji. - Po tych sukcesach Polska stała się kolejnym ale strategicznie istotnym rynkiem w rozwoju firmy. W październiku mija rok, gdy pojawiliśmy się w kilkunastu sklepach tesco z 4 produktami. Dzisiaj jesteśmy w 104 sklepach Tesco z szerokim asortymentem - zaznacza Grażyna Leloch-Wilgat. - Wprowadzamy nowości, jak karmę dla psów ras małych, czy karmę Junior przeznaczoną dla szczeniąt. Produkty są oferowane w sieci Real, Piotr i Paweł, Polomarket, w październiku pojawimy się w Makro Cash&Carry - dodaje.

W sumie marka jest obecna w prawie 560 sklepach, w 290 miastach. Produkty są również oferowane w największych sklepach internetowych. - Walczymy również o świadomość konsumentów. Właśnie ruszyła kampania outdoorowa "Bez względu na rasę". W najbliższych planach są działania w Internecie, prasie oraz telewizji - mówi przedstawicielka Butcher's. - Rozwijamy również projekty związane z nowymi produktami, które w przyszłym roku pojawią się na półkach - zaznacza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • miskolabor1 03-06-2014, 15:29:
kupuje mojej suni już dość długo i jest zadowolona tylko cena mogła by być troche niższa mówie o puszkach bo zjada prawie 1,5 kg
  • MG 18-01-2012, 07:43:
A jak napiszę że sam zjadłem i mi bardzo smakowało - to dostanę wypłatę od Butcher's jak zosia i AAA?
  • zosia 17-01-2012, 23:28:
Kupiłam wczoraj tą karmę i bardzo mojej suni posmakowała :) SKład wydaje się bardzo ok :)

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 467) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH