Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Butcher's Pet Care: Zmiana strategii dyskontów przyciągnęła klientów hipermarketów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-09-2017, 16:19
Butcher's Pet Care: Zmiana strategii dyskontów przyciągnęła klientów hipermarketów
Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care. Fot. materiały prasowe

- Zaczęliśmy współpracę z kanałem dyskontowym, w którym, po zmianie strategii, coraz częściej zakupy robią również klienci hipermarketowi, zainteresowani nie tylko marką własną ale i brandem - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care.

Obecność w kanale dyskontowym Butcher's rozpoczął od promocji in-out.

- Mogę powiedzieć, że uczymy się siebie nawzajem. To jest proces, współpraca. Jesteśmy przekonani, że premiunizacja i humanizacja całej kategorii będzie następowała również w tym kanale - dodaje.

Głównym kanałem dystrybucji dla Butcher's Pet Care jest jednak handel nowoczesny.

- Możemy pochwalić się sukcesem. W hipermarketach nasza karma mokra dla psa ma 14 proc. udziału wartościowego. Jesteśmy tuż za globalnym graczem. W kanale nowoczesnym wykorzystujemy szansę, jaką dostaliśmy. Staramy się być partnerem do rozmów o wzroście kategorii, mamy pomysły i są one doceniane. Mamy nowe listingi produktów w supermarketach, w których wcześniej odbywały się testy sprzedaży i przeszliśmy je pomyślnie. Marka jest także bardziej rozpoznawalna i dzięki temu rośnie nasza rotacja - dodała Romanek.

Brytyjski producent karm dla zwierząt jest obecny na 19 światowych rynkach.

- W ostatnim czasie nasz oddział International rozpoczął współpracę z kolejnymi rynkami. W tym momencie pracujemy już z 19 krajami, w których zaczynamy budowę naszej pozycji rynkowej,  co oznacza, że nasza oddzielna strategia sprzedażowa, produktowa i marketingowa jaką objęliśmy sprawdziła się - dodała.

Przeczytaj cały wywiad z Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care:

Pat Romanek, Butcher's Pet Care - wywiad na temat trendów na rynku pet food

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 268) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.