Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Butcher's: Polacy są otwarci na nową markę karmy dla psów

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-10-2010, 18:12

Jesteśmy gotowi na długoterminowe inwestycje i walkę o czołową pozycję na rynku mokrej karmy. To co udało nam się zaobserwować, to otwartość na nową markę. Aż 25 proc. lojalnych klientów karm dla psów Tesco, kupiło markę Butcher's - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Grażyna Leloch-Wilgat z firmy Butcher's.

W Polsce firma dopiero buduje pozycję w tej kategorii. - Jesteśmy poważnym partnerem. Wierzymy, że klienci są otwarci na nowe marki, i że na rynku brakuje marki alternatywnej - mówi Grażyna Leloch-Wilgat. - Nasze produkty oferujemy w sprzedaży masowej, w cenie podobnej do lidera. Wyróżnia nas wyjątkowa jakość - zawartość mięsa, brak zbożowych wypełniaczy, czy naturalne składniki - wskazuje.

Marka Butcher's jest obecna w prawie 560 sklepach, w 290 miastach. Produkty są również oferowane w największych sklepach internetowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH