Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Butchers Pet Care: Mimo spowolnienia rynku pet food, sprzedaż marki rośnie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-11-2014, 11:31
Butchers Pet Care: Mimo spowolnienia rynku pet food, sprzedaż marki rośnie
Pat Romanek, General Manager International w Butchers Pet Care

Butchers Pet Care od 2010 roku należy do najszybciej rozwijających się brandów pet food w Polsce. Świadomość wspomagana marki kształtuje się na poziomie 25 proc. - podała firma w komunikacie prasowym.

Od czterech lat - od kiedy marka obecna jest na polskim rynku - wizerunek jest sukcesywnie wspomagany ogólnopolskimi kampaniami PR i reklamowymi - głównie outodorowymi i telewizyjnymi.

Sprzedaż produktów Butcher's Pet Care stale rośnie. Jest to z pewnością związane z coraz większą świadomość klientów w zakresie odżywiania swoich pupilów. Doceniają produkty naturalne, bez konserwantów i innych sztucznych wypełniaczy. Dla polskiego konsumenta liczy się jakość
w przystępnej cenie.

Butcher's Pet Care Polska nawiązało współpracę z większością sieci handlowych i ciągle rozwija dystrybucję. Mimo, że rynek w ostatnim roku spowolnił, a największe firmy w segmencie notują spadki, Butcher's ciągle rozwija się. W karmie mokrej notuje prawie 4- proc. udziałów w wartościowej sprzedaży (za Nielsen). Sprzedaż wartościowa rośnie szybciej niż wolumenowa i notuje dwucyfrowe wzrosty. Produkty Butcher's Pet Care są dostępne już w ponad 4000 punktów sprzedaży, z czego najważniejszym kanałem dystrybucji jest kanał nowoczesny - sieci.

Przez cztery lata firma zweryfikowała portfel produktów dostosowując go do zapotrzebowania polskiego rynku. W ofercie znajdują się karmy dla psów i kotów w dwóch wariantach: podstawowy oraz suplementowany o specjalistyczny dodatek, np. wzmacniający stawy (linia Butcher's Skin&Joints).

W 2012 r. została uruchomiła nowoczesna fabryka w Anglii, która zwiększyła znacznie możliwości produkcyjne dla rosnącej sprzedaży i pozwoliła na rozwój innowacyjnych produktów również dla rynku CEE. - Nowa fabryka obsługuje kilkanaście rynków europejskich. W przyszłości firma planuje ekspansję na kolejne rynki oraz wdrożenia nowych produktów, które zapewnią nam obecność we wszystkich kategoriach produktowych zgodnie z trendami rynkowymi - powiedziała Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH