Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

CEO Konspolu: Poprzez współpracę z Biedronką wdrożyliśmy wiele innowacji

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-04-2012, 14:08
CEO Konspolu: Poprzez współpracę z Biedronką wdrożyliśmy wiele innowacji
Konrad Pazgan, prezes Grupy Konspol (fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl)

Dzięki tak ogromnej sieci jaką jest Biedronka, ca za tym idzie, bardzo dużymi zamówieniami jednolitych produktów, nasze zakłady mogły wdrożyć nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalające zarówno poprawić jakość, jak i obniżyć koszty, ze względy na skalę produkcji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Konrad Pazgan, CEO Grupy Konspol.

Grupa Konspol współpracuje z Biedronką od ponad 11 lat. - Biedronka czynnie uczestniczy w procesie opracowywania produktów, które mają być do niej wprowadzone. Biedronka nie zdaje się tylko i wyłącznie na sugestie ze strony producentów dotyczące smaku, wyglądu, składu, opakowania. Bardzo często poprawia skład, wygląd oraz ulepsza dany produkt, przeprowadza testy w śród niezależnych konsumentów - mówi Pazgan. - Zawsze przed wprowadzeniem na półkę produkt przechodzi niezależne testy fizyko-chemiczne. Większość produktów w Biedronce jest produktami innowacyjnymi, jakich nie było wcześniej na polskim rynku - dodaje.

Audyty zagranicznych sieci przeprowadzane są w Konspolu minimalnie raz w roku, często raz na kwartał. - Jeśli chodzi o audyty Biedronki jest to absolutnie ewenement na skalę światową, zakłady produkujące świeżą żywność audytowane są minimum raz w miesiącu. Bardzo często raz a nawet kilka razy w tygodniu, zawsze niezapowiedzianie. Zakład zawsze musi być przygotowany, o każdej porze dnia i nocy - podkreśla CEO Grupy Konspol.

Zwraca uwagę, że dzięki bardzo częstym audytom Biedronka posiada pewność, że produkowane dla niej produkty są zgodne z ustalanymi wcześniej normami. - Biedronka wyznacza nowe trendy i stawia na produkty o najwyższej jakości. Dlatego musi mieć pewność ze właśnie takie produkty znajdą się na półkach - uważa Konrad Pazgan. - Jeszcze kilka lat temu mięso świeże oraz wędliny sprzedawane były tylko w handlu tradycyjnym. Bez opakowań konsument nie był w stanie stwierdzić, kiedy dany produkt, np. filet z kurczaka, został wyprodukowany i kiedy upływa termin ważności - zauważa.

Konsument kupując towar nie oznaczony, nigdy nie będzie miał pewności czy kupuje towar świeży czy też po terminie przydatności. - Dzięki Biedronce i innym dyskontom klient kupując mięso świeże czy wędliny zapakowane w tackach ma absolutną pewność, że kupuje towar świeży i wie do kiedy może go spożyć. To ogromna innowacja, bezpieczeństwo oraz wygoda dla konsumentów - podsumowuje szef Konspolu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ceo 03-04-2012, 11:26:
CEO :) dobre ;) widać wyższa półka, hahaha
  • ula 03-04-2012, 10:14:
Audyty kilka razy w tygodniu ? Wypadałoby zweryfikować dokumentację po audytową. Pan CEO chyba przesadził z tymi kontrolami , jestem producentem opakowań m.in. dla tj branży i wiem, że sieci wymuszają podnoszenie jakości ale bez przesady...
  • knrx 03-04-2012, 08:07:
oj klient juz sie pozna czy mieso jest swieze;)

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.