Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Chińczycy nie będą rozmawiać z rozdrobnionymi polskimi firmami, bo to tylko dla nich kłopot

- Chińczycy, Arabowie potrzebują olbrzymich wolumenów i nie będą rozmawiać z rozdrobnionymi, małymi polskimi firmami, bo to tylko dla nich kłopot. Potrzebują dużej ilości w ciągu tygodnia, miesiąca, roku i będą rozmawiać tylko z dużymi firmami. Uważam, że Cedrob to firma, która da sobie radę w obsłudze tak wymagających ilościowo rynków jak Arabia Saudyjska i Chiny - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Andrzej Goździkowski, prezes Cedrobu.

Chińczycy nie będą rozmawiać z rozdrobnionymi polskimi firmami, bo to tylko dla nich kłopot
Andrzej Goździkowski, prezes Cedrobu, fot. PTWP

Andrzej Goździkowski jest zdania, że podstawowa promocja ma płynąć z produktu, który musi promować sam siebie – jakością i ceną.

- Jeśli będzie dobra jakość i cena to dopiero wtedy mogę wydać pieniądze na podtrzymanie wrażenia, że warto ode mnie kupować. Jakość w przypadku mięsa dotyczy nie tylko samego mięsa, ale całej obsługi klienta. Towar musi być odpowiednio zapakowany, zawsze na czas i w odpowiedniej ilości. I oczywiście w odpowiedniej jakości, choć w ogóle nie dopuszczam, że mięso może być złej jakości, bo wtedy nikt go nie kupi - dodaje.

Prezes Cedrobu definiuje jakość jako zdolność obsłużenia danego rynku.

- Chińczycy, Arabowie potrzebują olbrzymich ilości i nie będą rozmawiać z rozdrobnionymi, małymi polskimi firmami bo to tylko dla nich kłopot. Potrzebują dużej ilości w ciągu tygodnia, miesiąca, roku i będą rozmawiać tylko z dużymi firmami. Uważam, że Cedrob to firma, która da sobie radę w obsłudze tak wymagających ilościowo rynków jak Arabia Saudyjska i Chiny - mówi.

Cedrob posiada już biura handlowe w Europie, m.in. w Hiszpanii, Niemczech i na Węgrzech. W planach jest otwarcie podobnych placówek w Dubaju i Afryce Północnej.

- Przygotowujemy się do tego, bo rynek arabski jest bardzo obiecujący i tam zawsze będzie import. Są rynki, gdzie import może potrwać jeszcze tylko przez 10 lat. Na przykład rynek niemiecki, który idzie w kierunku samowystarczalności. Czy im się to uda? Zobaczymy. Saudyjczycy też chcieliby produkować u siebie. Nadzieją na dużą sprzedaż jest dla nas Japonia i prowadzimy tam zaawansowane rozmowy. Mamy także zapytania i zaproszenia z Afryki Północnej. Jeśli udałoby się tam ulokować produkcję to czemu nie. Może kiedyś będziemy do tego zdolni - mówi Goździkowski.

Zachęcamy do lektury pełnej treści wywiadu z prezesem Cedrobu. Z Andrzejem Goździkowskim rozmawialiśmy o kondycji polskiego sektora drobiarskiego i wieprzowego, konsolidacji branży mięsnej, patriotyzmie konsumenckim oraz sytuacji na rynku pracy. (czytaj więcej)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrzej Goździkowski RSS ALERT    /    Cedrob RSS ALERT    /    eksport drobiu RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    drób 2018 RSS ALERT    /    eksport drobiu do Chin RSS ALERT    /    eksport do Chin RSS ALERT    /    Bliski Wschód RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    drobiarstwo RSS ALERT    /    branża drobiarska RSS ALERT    /    Arabia Saudyjska RSS ALERT    /    Chiny RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • daesh 2018-11-27 12:25:47
    a nie prawda, bo od nas chcą 40 ton rocznie - co to jest...
  • Rick 2018-11-27 13:53:27
    My również wysyłamy na bliski wschód... około 20 ton w miesiącu. No ale na innych, mniejszych nie ma już miejsca i tylko wielki Cedrob może zbawić świat... Mniejsze firmy potrafią się dostosować w mgnieniu oka do wymagań klienta i nie potrzebują 15 maili oraz kilkumiesięcznego systemu decyzyjnego.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.114.202
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.