Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Co wolno branży mięsnej w mediach społecznościowych?

Komunikacja z konsumentami za pomocą Facebooka, Instagrama czy YouTube'a jest dziś oczywistym obowiązkiem każdego producenta żywności. Nie inaczej jest z producentami mięsa. Warto zdać sobie sprawę, że na firmy z branży mięsnej, bardziej niż na przedstawicieli innych kategorii spożywczych, czeka w tym obszarze wiele pułapek i potencjalnych źródeł kryzysu wizerunkowego.

Co wolno branży mięsnej w mediach społecznościowych?
fot. shutterstock

Dalsza część artykułu (98%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

mięso RSS ALERT    /    social media RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT    /    Sokołów SA RSS ALERT    /    Marcin Bałanda RSS ALERT    /    ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    Dominika Rąba RSS ALERT    /    ZM Warmia RSS ALERT    /    Bartosz Jankowiak RSS ALERT    /    JBB RSS ALERT    /    Piotr Laskowski RSS ALERT    /    Patrycja Ogrodnik RSS ALERT    /    Freebee RSS ALERT    /    Michał Maciejewski RSS ALERT    /    Pitted Cherries RSS ALERT    /    wegetarianie RSS ALERT    /    wegetarianizm RSS ALERT    /    weganie RSS ALERT    /    weganizm RSS ALERT    /    parówki RSS ALERT    /    instagram RSS ALERT    /    Facebook RSS ALERT    /    YouTube RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • dd 2018-02-27 10:04:16
    branża mięsna nie może rzucać mięsem na Facebooku, wszystko musi być poprawne politycznie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.31.145
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.