Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Członek zarządu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin: Przyszłość to wędliny convenience

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-10-2014, 13:13
Członek zarządu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin: Przyszłość to wędliny convenience

Obecnie mamy do czynienia z bardzo dużym wzrostem świadomości konsumenckiej. Klienci oczekują dzisiaj produktów, które spełniać będą ich oczekiwania w wielu aspektach - nie tylko funkcjonalnych, ale też tych związanych ze stylem życia. Na rynku mięsa będzie zatem wzrastała sprzedaż produktów o stałej wadze i jak najmniejszej gramaturze – prognozuje Iwona Szklarska, członek zarządu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.

Rosnącą popularnością cieszą się tzw. produkty convenience, czyli takie, które są praktycznie gotowe do spożycia. - To daje konsumentom proste benefity: mają więcej czasu dla dzieci, rodziny czy na swoje pasje - podkreśla Iwona Szklarska. - Przyszłość to produkty convenience, a także małe opakowania „na raz", np. kiełbaski czy kabanosy, oraz wygodne plasterki. Także w kategorii produktów premium spodziewamy się wzrostu, bo to w dalszym ciągu rozwojowa grupa produktów - dodaje.

Zaznacza jednak, że społeczeństwo w dalszym ciągu będzie poszukiwać produktów economy. - Naszym zdaniem zakłady będą ograniczać asortyment, bo chcąc utrzymać szeroką gamę wyrobów zwiększają się koszty produkcji, co z kolei wpływa na to, ze trudno utrzymać odpowiednią jakość wyrobów i „powtarzalność" - wyjaśnia członek zarządu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Jej zdaniem w najbliższych miesiącach w branży mięsnej kluczowe pozostaną: specjalizacja, optymalizacja kosztów produkcji przy jednoczesnej dbałości o wzrost rozpoznawalności marki i jakości wyrobów.

- Naszym zdaniem ceny powinny pozostać na podobnym poziomie, jak w pierwszych trzech kwartałach tego roku, głównie ze względu na pewnego rodzaju stabilizację w branży. Są na pewno okresy, w których widzimy znaczny wzrost cen, jednakże te zmiany coraz bardziej się zacierają i wracają do wcześniejszego poziomu - mówi Szklarska.

I dodaje: - Wymagania dzisiejszego klienta, który poza ceną zwraca uwagę na jakość, to dla nas, jako producentów wyzwanie. Aby klient był zainteresowany zakupem naszych produktów musimy zachować odpowiednie standardy produkcyjne i wysoką jakość oferowanych przez nas wyrobów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Czesław nie śpiewa. 01-11-2014, 08:37:
Moderator: komentarz został usunięty ze względu na naruszenie zasad forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji.
  • Aja 31-10-2014, 08:23:
"Benefity"? Nie można po ludzku powiedzieć "korzyści"?

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH