REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dr. Oetker wprowadza nowe smaki pizzy Guseppe

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 31-08-2015, 13:17
Dr. Oetker wprowadza nowe smaki pizzy Guseppe
fot. materiały prasowe marki Guseppe (Dr. Oetker)

Jesienią rozpocznie się Pojedynek Smaków – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca znaną
i lubianą pizzę Guseppe. Dodatkowe działania mają na celu wsparcie wprowadzenia na rynek dwóch nowych smaków pizzy: Hawaii oraz Chicken Thai. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej oraz na facebookowym profilu Guseppe.

REKLAMA

Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zaangażowanie konsumentów do poznania dwóch nowych smaków pizzy Guseppe: Hawaii – klasyk wśród pizz oraz egzotyczny Chicken Thai, które zdobyły największa liczbę głosów, w poprzedniej akcji promocyjnej Smakomania. O nowej zabawie – Pojedynek Smaków – będzie można dowiedzieć się z reklam w telewizji, Internecie 

i na promocyjnych opakowaniach pizzy Guseppe.

Hawaii to klasyczna pizza ze słodką nutą ananasa, wzbogacona ziołami i przyprawami, które nadają pizzy wyrazisty smak.

Chicken Thai – to pizza z kurczakiem w przyprawie masala curry, wzbogacona imbirem, mleczkiem kokosowym, papryką, czosnkiem
i kardamonem.

Decydujące starcie rozstrzygnie, który z dwóch smaków Hawaii czy Chicken Thai, na stałe zostanie wprowadzony na rynek. Bitwa smaków będzie rozgrywała się na specjalnie utworzonej stronie. Konsumenci oddając głos na swojego faworyta i uzasadniając wybór zdecydują, jaki smak zwycięsko wyjdzie z tego pojedynku. Tym sposobem smak, który otrzyma największą liczbę głosów konsumentów, na stałe pozostanie w ofercie sprzedaży. Dla uczestników zabawy przewidziane są nagrody.

Kampania promocyjna zaplanowana jest na wrzesień-październik 2015 roku. Codziennie do wygrania będzie 50 kodów VOD do wykorzystania na platformie Kinoplex.pl. Dodatkowo przewidziane są
3 nagrody główne w postaci bonów o wartości 3 000 złotych do zrealizowania w sklepach RTV Euro AGD. Akcja promocyjna będzie wspierana kampanią telewizyjną. Uzupełnieniem będą działania realizowane w Internecie m.in. na fanpage’u Guseppe i Dr. Oetkera oraz specjalnej stronie internetowej.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH