REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor ARR: Będziemy wspierać działania promocyjne na rynku koreańskim

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl z Seulu
  • Data: 09-05-2012, 10:30
Dyrektor ARR: Będziemy wspierać działania promocyjne na rynku koreańskim
Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji Żywności ARR

Patrząc nie tylko na Koreę, ale na najbliższe okolice, to głównie możemy sprzedawać tu mięso, nie tylko wieprzowe, ale także drób, zwłaszcza różne elementy i podroby. Azja to miejsce gdzie trafiamy i powinniśmy trafiać w jeszcze większym stopniu. Naszych działań promocyjnych powinno być na tym rynku jak najwięcej i będziemy takie działania spierać, również finansowo, ale także będziemy je prowadzić - powiedział serwisowi potalspożywczy.pl Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji Żywności ARR.

REKLAMA

Korea, podobnie jak Chiny i być może leżący niedaleko Wietnam są rynkami, którymi jesteśmy w żywotny sposób zainteresowani. Wielką nadzieją jest Japonia, ale kwestią kluczową jest przygotowanie dużych i wyrównanych jakościowo partii towarów, a nie zawsze jesteśmy w stanie to zrobić.

Odnośnie innych produktów sprzedawanych na rynek azjatycki, to oczywiście wódka Wyborowa. Jest to produkt już obecny na tym rynku, oraz na kilku rynkach sąsiednich. Poza tym kilka kolejnych marek alkoholi ma szansę tu wejść.

Oprócz mięsa chcemy tu sprzedawać przetwory owocowo-warzywne, ale jest to kwestia wywarzenia na ile ze sprzedaży tutaj możemy osiągnąć wartość dodaną. Uważam, że jest spora szansa, gdyż w Korei w sklepach widać np. dżemy francuskie, a zatem jeśli im się opłaca, nam powinno opłacać się jeszcze bardziej.

Również polskie firmy produkujące słodycze mają potencjał sprzedaży na rynek koreański. Część z nich jak np. Mieszko, Solidarność jest obecna już w Azji. Słodycze to produkt, w którym się specjalizujemy, robimy to całkiem dobrze za rozsądną cenę. Korea jest zatem miejscem, gdzie warto próbować je sprzedawać.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • nedpolams@op.pl 10-05-2012, 07:39:
Jak rozumiem Pana koncepcję wszyscy będziemy dokładali do tego , żeby paru facetów zarobiło.
Ile potencjalni exporterzy dokładają bo promocji na rynkach wschodnich.
  • profesor 09-05-2012, 15:36:
Ciekawe podejści Dyrektora! "w sklepach widać np. dżemy francuskie, a zatem jeśli im się opłaca, nam powinno opłacać się jeszcze bardziej"
Panie Dyrektorze, a co z kosztami surowca i produkcji???

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH