REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Frosty: Zwiększamy udziały w rynku dań gotowych

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-03-2014, 12:04
Dyrektor Frosty: Zwiększamy udziały w rynku dań gotowych
Grzegorz Białek, dyrektor sprzedaży w firmie Frosta (fot. PTWP)

Od wielu lat przewiduje się wzrost wartości sprzedaży dań gotowych, jednak wyniki pokazują, że kategoria ta rok do roku nie zmienia się w znaczący sposób. - Jednak Frosta, jako lider mrożonych dań gotowych, obserwuje wzrost obrotów i udziałów w rynku w tej kategorii - zapewnia Grzegorz Białek, dyrektor sprzedaży w firmie Frosta.

REKLAMA

Produkty typu convenience cieszą się coraz większym zainteresowaniem. - Odbiorcy tych produktów żyją szybko, mają mało czasu na gotowanie, a jednocześnie chcą codziennie zjeść ciepły i wartościowy posiłek - diagnozuje Grzegorz Białek. - Jeśli chodzi o mrożone dania gotowe, Frosta jest liderem innowacyjności w tej kategorii. Po pierwsze  stawiamy na innowacyjne receptury. Wdrożenie przez naszą firmę polityki 100 proc. naturalnego smaku wyznaczyło na rynku dań gotowych nowy kierunek, obejmujący obszar produktów przetworzonych, łatwych do przygotowania, ale bez wzmacniaczy smaku, barwników i aromatów - podkreśla.

Drugą rzeczą, która ma wyróżnić Frostę na rynku dań gotowych są "innowacyjne smaki". - W naszej ofercie znaleźć można dania kuchni świata, włoskie makarony z sosami, ryby z pieca czy rybę na patelnię w sosie musztardowym. To smaki oryginalne, z ciekawymi składnikami, takimi jak: krewetki, mule, prawdziwe włoskie sery. Nowością na polskim rynku są panierowane produkty z kurczaka: wingsy i stripsy - wymienia dyrektor sprzedaży Frosty.

Zwraca też uwagę na trzeci aspekt dań produkowanych przez jego firmę, jakim są innowacyjne sposoby przygotowania. - Oprócz tradycyjnej metody przygotowania mrożonych dań gotowych, czyli smażenia na patelni, proponujemy konsumentom np. złote paluszki rybne, które można przygotować w piekarniku, Filet di gusto z sosem koperkowym - przygotowywany w specjalnej folii w piekarniku; linia Pasta Italia - dania makaronowe do przygotowania w mikrofalówce - tłumaczy Białek.

- Nasz dział rozwoju produktów i nowych technologii nieustannie poszukuje nowych rozwiązań w zakresie receptur, sposobu przygotowania, opakowań. Współpracujemy również z instytucjami naukowymi, ekspertami w dziedzinie dodatków do żywności, mrożenia - dodaje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 819) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH