Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Dyrektor Klastra: Małe zakłady mięsne zaczynają inwestować w marketing

Również wśród mniejszych zakładów mięsnych wzrasta świadomość znaczenia inwestycji w dobry marketing - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bogusław Barański, dyrektor Polskiego Klastra Mięsnego.

Dyrektor Klastra: Małe zakłady mięsne zaczynają inwestować w marketing
Na fot. Bogusław Barański, dyrektor Polskiego Klastra Mięsnego

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 14-01-2011, 10:58

Szefowie zakładów mięsnych wiedzą, że zły marketing to po prostu koszt nie do odzyskania. - Problemem mniejszych przedsiębiorstw jest sprawa ograniczonych możliwości inwestowania w marketing na poziomie i w skali dorównującej marketingowi dużych graczy. Dlatego rozwiązaniem tego problemu mogą być koalicje mniejszych zakładów mięsnych w sprawie wspólnej strategii marketingowej, a jeszcze lepiej: w sprawie wspólnej marki parasolowej - uważa Bogusław Barański.

Jako dobry przykład takiej próby wskazuje na kierowany przez siebie Polski Klaster Mięsny, grupujący na chwilę obecną 5 zakładów mięsnych. - Liczba ta może w perspektywie 2011 roku wzrosnąć - zaznacza Barański. - Inicjatywa ta jest już daleko posunięta, włącznie z opracowaną strategią i planem marketingowym dla wspólnej marki parasolowej. W najbliższych miesiącach efekty tych działań powinny być widoczne na rynku - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bogusław Barański RSS ALERT    /    Polski Klaster Mięsny RSS ALERT    /    Klaster Polska Wędlina RSS ALERT    /    klaster RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.170.48
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.