Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ignacy Kowalski, dyrektor handlowy Madej Wróbel: 2015 będzie rokiem budowy silnych marek wędlin

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-10-2014, 12:41
Dyrektor Madej Wróbel: 2015 będzie rokiem budowy silnych marek wędlin
(fot. zelaznastudio.pl)

W przyszłym roku na rynku wędlin umocnią się trendy, które pojawiły się już w tym roku. Przede wszystkim należy się spodziewać dalszego wzrostu sprzedaży kiełbas suchych i podsuszanych. Progres w tej kategorii obserwujemy już od kilku lat - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ignacy Kowalski, dyrektor handlowy Madej Wróbel.

Ściśle związany ze wzrostem sprzedaży wyrobów suchych i podsuszanych jest przewidywany rozwój segmentu przekąsek. - Konsumenci oczekują produktów gotowych do spożycia, podanych w formie atrakcyjnej i wygodnej. Dlatego w ciągu ostatnich lat obserwujemy niezwykle dynamiczny rozwój opakowań, związany właśnie z konfekcjonowaniem wędlin - tłumaczy Ignacy Kowalski. - Opakowanie spełnia już nie tylko rolę zabezpieczającą produkt przed wpływem środowiska zewnętrznego oraz ułatwia transport, ale również, a coraz częściej przede wszystkim, jest narzędziem marketingowym, komunikującym o produkcie - dodaje.

Opakowanie staje się coraz ważniejsze, ponieważ rośnie w siłę kanał dyskontów. - Polski konsument coraz częściej będzie wybierał produkt, pozwalający mu zaoszczędzić czas oraz, z jego punktu widzenia, wygodny: dostępny na półce dyskontu, supermarketu, czy hipermarketu w formie niewielkiej gramatury, plastrowany i atrakcyjny wizualnie - prognozuje dyrektor handlowy Madej Wróbel. - Z drugiej strony oczywiście mamy konsumentów przywiązanych do tradycyjnych produktów, którzy mniej zwracają uwagę na cenę, a bardziej jakość. Dla tej grupy niezmiennie najważniejszy będzie rynek produktów premium - zaznacza.

Kowalski spodziewa się stabilizacji w segmencie kiełbas. - Polacy są narodem lubiącym kiełbasy. Są one obecne na stołach nie tylko w sezonie grillowym czy świątecznym. Natomiast musimy być świadomi tego, że szukają kiełbas, za których jakością stoi silna marka. Rok 2015 będzie rokiem budowy silnych marek, odpowiedzialnie rozwijających się na rynku i proponujących klientowi wysokiej jakości produkty - ocenia ekspert.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • roślinożerca 30-10-2014, 12:13:
Moderator: komentarz został usunięty ze względu na naruszenie zasad forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji.
  • Hans Kloss 30-10-2014, 08:06:
Moderator: komentarz został usunięty ze względu na naruszenie zasad forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji.
  • jarosz 29-10-2014, 14:32:
to niesamowite

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH