Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Madej Wróbel: Polacy szukają wędlin o dużej zawartości mięsa

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-03-2014, 15:13
Dyrektor Madej Wróbel: Polacy szukają wędlin o dużej zawartości mięsa

Widać, że obecnie konsumenci coraz częściej sięgają po wędliny, które charakteryzują się wysoką mięsnością - zauważa w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ignacy Kowalski, dyrektor handlowy Madej Wróbel.

- Czy producenci wędlin kładą nacisk na innowacyjność?

Innowacyjność w branży mięsnej to niezwykle ważny kierunek. Możemy tutaj mówić o samym produkcie - przykładowo w poszukiwaniu nowych smaków, które mogą zainteresować konsumentów. Z drugiej strony jest to także forma podania i forma zapakowania - producenci prześcigają się w na rynku chcąc zaproponować coraz to ładniejsze i coraz to bardziej praktyczne opakowania. Trzeba jednak przy tej okazji pamiętać, że w przypadku przemysłu wędliniarskiego to przede wszystkim produkt - jego jakość i smak muszą się obronić.

- Czy konsumenci oczekują innowacyjnych wędlin?

Oczywiście, konsumenci oczekują nowości. Szukają nowych smaków, inspiracji, czymś czym mogą zrobić sobie lub swoim bliskim kulinarną przyjemność. Natomiast trzeba tutaj pamiętać, że najważniejsze dla konsumenta jest zaufanie do marki czy też do samego produktu. W przypadku branży wędliniarskiej to właśnie zaufanie jest kluczowym czynnikiem, który determinuje wybór. Konsumenci coraz częściej czytają etykiety szukając wyrobów o wysokiej zawartości mięsa. Chcą mieć pewność, że to co kupują spełnia całkowicie ich oczekiwania. Kolejnym, bardzo ważnym aspektem jest funkcjonalność opakowania np.: easy-open, które umożliwia zakup w mniejszych porcjach ( bardzo często plastry) co wpływa jakość produktu oraz dłużej zachowuje świeżość.

- Czy na rynku wędlin można zaobserwować nowe trendy?

- Tak jak wspomniałem wcześniej, widać, że konsumenci sięgają po wyroby, które charakteryzują się wysoką mięsnością. Dlatego w ofercie Madej Wróbel znajduje się wiele takich produktów.

- Czy dostrzega Pan zwiększony popyt na produkty convenience?

- Widać zainteresowanie części konsumentów mniejszymi opakowaniami, produktami takimi jak kabanosy, kiełbasa myśliwska z szynki czy krakowska sucha i w tym kierunku także się rozwijamy. Jednakże trzeba pamiętać, że duża cześć konsumentów jest mocno przywiązana do kupowania wędlin w „tradycyjnych" sklepach mięsnych. Dla nich mniejsze opakowanie nie ma znaczenia, liczy się produkt podany z lady. Dlatego tak ważne jest myśląc o innowacyjnościach odpowiadać na potrzebny jednym i drugich.

- Jakie innowacje produktowe planuje wdrożyć w tym roku Madej Wróbel?

- W zeszłym roku jedną z kiełbas, która świetnie się przyjęła na rynku była kiełbasa głogowska z szynki, oprócz mięsności, pięknie wygląda w ladzie - ma aż ok. 50 cm długości. Na tej podstawie postanowiliśmy przygotować dwie kiełbasy, które będą uzupełnieniem naszej oferty: kiełbasa głogowska na ciemno, charakteryzująca się aromatycznym zapachem wędzenia oraz wyjątkowym smakiem, oraz kiełbasa głogowska z filetem, której adresatem będą klienci, dla których duże znaczenie ma delikatny smak oraz zawartość mięsa drobiowego w produkcie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Michaił 24-03-2014, 22:12:
Madej & Wróbel to najlepsze wędliny produkowane w oparciu o najnowsze procesy technologiczne. Wytwarzane ze szczególnym uwzględnieniem dbałości o tradycyjne dla tego zakładu stosowanie najdoskonalszych środków funkcjonalnych i mieszanek E-przyprawowych w odpowiednich ilościach. Więc o co Wam chodzi...
  • zuza 19-03-2014, 17:05:
MW jak zwykle wprowadzi nowe kiełbasy, które będą dobre przez kilka miesięcy a potem nagle zmienią smak, skład i wygląd, i znowu trzeba będzie wprowadzać nowości żeby ukryć to co psuje produkcja. Zamiast pchać kasę w reklamę skupcie się lepiej na jakości waszych obrzydliwych wyrobów.
  • bodzio 12-03-2014, 08:47:
ile jest mięsa w mięsie ?

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH