Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Dyrektor marketingu Regis: Zakłady mięsne szukają pomysłów na wyróżnienie swojej oferty

Zaobserwowaliśmy, iż średnie i mniejsze zakłady mięsne szukają w tym momencie pomysłów na wyróżnienie swojej oferty z otoczenia. Chcą jeszcze mocniej zaistnieć w świadomości swych konsumentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Magdalena Nowak, dyrektor marketingu Regis.

Dyrektor marketingu Regis: Zakłady mięsne szukają pomysłów na wyróżnienie swojej oferty
Na fot. Magdalena Nowak, dyrektor marketingu Regis

Ci, którzy myślą o rozszerzeniu dystrybucji na całą Polskę, stawiają na wartości zgodne z obowiązującymi trendami rynku spożywczego takimi jak: natura, regionalizm, tradycja. - Oczywiście zawsze pozostaje kwestia budżetów, które będą z pewnością w przypadku tej wielkości zakładów mniejsze - zauważa Magdalena Nowak. - Tym bardziej właściciele i zarządy firm powinny skupić się na właściwym doborze narzędzi marketingowych - dodaje.

Jej zdaniem można powiedzieć, iż średnie i małe zakłady mięsne już zaczęły inwestować w marketing. - Efekty ich działań można zauważyć na rynku - podkreśla dyrektor marketingu Regis.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Magdalena Nowak RSS ALERT    /    Regis RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    produkty tradycyjne RSS ALERT    /    produkty regionalne RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • sensobserwator 2010-12-29 20:36:34
    Pani Dyrektor \"coś mówi\" i z sensem. Chyba w końcu marketing jest we właściwych rękach w Regisie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.76.193
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.