REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Nestle Nutrition o folii w parówkach: Nie mogliśmy przystać na proponowaną przez konsumentkę ugodę

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-11-2011, 14:20
Dyrektor Nestle Nutrition o folii w parówkach: Nie mogliśmy przystać na proponowaną przez konsumentkę ugodę
Tomasz Retmaniak, dyrektor Nestle Nutrition na Polskę i Kraje Bałtyckie

W związku ze zgłoszeniem reklamacji dotyczącej produktu: paróweczki drobiowo-cielęce Gerber DoReMi informujemy, że sprawę tę potraktowaliśmy z najwyższą powagą. Natychmiast rozpoczęliśmy badanie zgłoszonej partii nr 12156376. Wstrzymaliśmy także jej dystrybucję na czas kontroli - pisze w specjalnym oświadczeniu Tomasz Retmaniak, dyrektor Nestle Nutrition na Polskę i Kraje Bałtyckie.

REKLAMA

Jak potwierdza Tomasz Retmaniak, w ramach ww. kontroli przeprowadzono analizę próbek pochodzących z tej samej partii produkcyjnej; sprawdzono również zapisy procesów produkcyjnych dotyczące wskazanej partii. - Powyższe analizy nie wykazały żadnych nieprawidłowości, a nasze parametry kontrolne działały sprawnie. Mimo to, zdecydowaliśmy by wybrane losowo produkty ze zgłoszonej partii, znajdujące się w naszym magazynie, zostały poddane dodatkowym testom. Wszystkie zbadane produkty były zgodne z naszymi wymogami w zakresie jakości
i bezpieczeństwa. Nie mamy także żadnych innych zgłoszeń konsumenckich dotyczących tej partii produktu - komentuje dyrektor Nestle Nutrition.

Przypomnijmy, matka dwuletniego chłopca znalazła w parówce Gerbera kawałek niebieskiej folii, ale nie oddała słoiczka z posiłkiem do analizy przez koncernowych specjalistów. Zażądała od korporacji 120 tys. zł zadośćuczynienia za narażenie na niebezpieczeństwo utarty życia lub zdrowia jej syna, 30 tys. zł na cele charytatywne oraz przeprosin w dwóch stacjach telewizyjnych zagwarantowania poprawy jakości sprzedawanych produktów. W zamian za to zaproponowała, że zamknie temat i nie będzie nagłaśniać go w mediach.

- W celu jednoznacznego zweryfikowania reklamacji niezbędne jest zidentyfikowanie obiektu, który został wskazany przez konsumentkę. Umożliwiłoby to ustalenie jego potencjalnego źródła. W tym celu, wielokrotnie zwracaliśmy się z prośbą do konsumentki o udostępnienie produktu. Nasz prawnik skontaktował się z konsumentką na jej wyraźne życzenie. Zaproponowaliśmy również by przekazanie próbki produktu odbyło się w obecności notariusza, dając tym samym wyraz naszym przejrzystym intencjom. Jednak do tej pory nie otrzymaliśmy produktu źródłowego - tłumaczy Tomasz Retmaniak.

- Nie mogliśmy przystać na proponowaną przez konsumentkę ugodę, zarówno ze względu na interes innych konsumentów jak i prawny. Bezpieczeństwo naszych produktów, a co za tym idzie dokładne zbadanie próbki, jest dla nas sprawą najwyższej wagi, bowiem w ten sposób działamy w interesie wszystkich naszych konsumentów - dodaje.

Przyznaje, że Nestle Nutrition jest w kontakcie z Państwową Inspekcją Sanitarną i nadal deklaruje pełną gotowość do aktywnej współpracy
i przebadania oryginalnego produktu.

Czytaj także: Folia w parówkach Gerbera. Szantaż czy kolejny problem Nestle?

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • prawnik 21-11-2011, 09:59:
naciagaczy klientów jest coraz więcej- dla wielu to będzie pomysł na życie wiec trzeba w takie procesy właczać prokuraturę. Jesli jest problem to firma powinna ponieśc konsekwencje ale jesli to zwykły szantaż to kobieta powinna płacic odszkodowanie- mieszkanie pewnie na nie nie starczy
  • nie czytam forbsa 19-11-2011, 08:47:
Nestle - jak zwykle! Nie wiem dlaczego ale jak słyszę ,że ktoś pracuje w Nestle to mam przed oczami tych magików z Lublina , którzy zasilili biuro w W-wie i automatycznie nie pałam do jegomościa sympatią.....
  • czesław 19-11-2011, 08:43:
Nie mamy także żadnych innych zgłoszeń konsumenckich dotyczących tej partii produktu - komentuje dyrektor Nestle Nutrition. Czyli inne partie mają uchybienia? Proponuję omijać produktów Nestle, jakiś czas temu głośno było o obiadkach Gerbera, zamiast mięsa z kurczaka do dań dodawany był mom. Masakra za słoiczek za 5 zł takie cięcie...

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 546) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH