REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Nestle Nutrition: Zamieszanie wokół MOM w Gerberach wpłynęło na wizerunek, mniej na finanse

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-06-2011, 10:24
Dyrektor Nestle Nutrition: Zamieszanie wokół MOM w Gerberach wpłynęło na wizerunek, mniej na finanse
Tomasz Retmaniak, dyrektor Nestle Nutrition na Polskę i Kraje Bałtyckie

Jak podkreślają przedstawiciele Nestle Nutrition i marki Gerber, zamieszanie medialne związane z obecnością mięsa mechanicznie oddzielanego (MOM) w dwóch daniach wpłynęło głównie na wizerunek marki, a nie wyniki finansowe. - Straciliśmy kilka procent udziałów rynkowych, które - mam nadzieję - będziemy w stanie niedługo odzyskać - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Tomasz Retmaniak, dyrektor Nestle Nutrition na Polskę i Kraje Bałtyckie.

REKLAMA

- Dwa produkty z wykorzystaniem mięsa mechanicznie oddzielonego były produkowane od 8 lat, ich skład był komunikowany na etykiecie i nigdy nie mieliśmy jakichkolwiek sygnałów związanych z negatywnym ich odbiorem. Składnik ten, zgodny z wszelkimi normami dla żywności dla niemowląt i małych dzieci, był używany w celu poprawy tekstury produktu. Nigdy nie zakładaliśmy, iż jego obecność może stać się problematyczna w oczach naszych konsumentów- tłumaczy Tomasz Retmaniak.

Jak dodaje, wokół informacji o obecności tego mięsa narosło wiele nieporozumień jak choćby te, że Gerber stosuje inne standardy na rynek polski, a inne - dla reszty Europy. - A prawda jest taka, że te dwa posiłki były produkowane tylko na rynek polski, ponieważ tu było takie zapotrzebowanie, a produkty Gerber nie są eksportowane do krajów Europy Zachodniej - mówi dyrektor Nestle Nutrition.

Jego zdaniem, produkty, których jednym ze składników było mięso mechanicznie oddzielane były produktami niszowymi, często używano ich do sprawdzania czy dziecko ma alergię pokarmową.

- Dlatego nasze straty to głównie wizerunek - mniej finanse. Właśnie pracujemy nad tym, aby odbudować zaufanie rodziców. W związku z tym, że u niektórych mam składnik ten wzbudził kontrowersje, postanowiliśmy zamienić recepturę tych dań. Wierzymy także, że marka Gerber ma - mimo to - dobry wizerunek i opinię, a my jesteśmy w stanie ponownie udowodnić naszą determinację w dążeniu do produkowania posiłków o bezkompromisowej jakości - podsumowuje Tomasz Retmaniak.

Czytaj także:

Dyrektor Nestle Nutrition: Producenci będą szerzej wchodzić w żywność dla starszych dzieci

Wkrótce w serwisie portalspozywczy.pl dostępne będą kolejne odsłony wywiadu z Tomaszem Retmaniakiem.

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ala3 03-06-2011, 16:27:
Te wyjaśnienia potwierdzają regułę, że firma Gerber stosuje różne standardy, a używanie MOM do odżywek dla niemowląt to klasyczny przykład jak dla pieniędzy można się zeszmacić!!!! I niech mi więcej nie opowiadają, że to odzywki z wyższej półki, bo odpowiedzialni rodzice omijają taką firmę daleko!!! No cóż trzeba wrócić do gotowania włąsnych zupek jak nasze matki. Ludzie nie wierzcie im, oni dla ograniczenia kosztów, napchają dla niemowląt najgorszego chłamu i nie zawahają się!!!
  • do szkoły czas 03-06-2011, 10:12:
Jak widać na wizerunek tej firmy wpływaja nieprzemyślane wypowiedzi p Prezesa.No cóż jaki pan ,taki kram.
  • Echo 03-06-2011, 09:55:
:) Pan Dyrektor i grupa PR'owców dłuuuuuugo myślała jak z tego wybrnąć.
Nie udało się wytłumaczyć. Tłumaczenie żenujące i niestety MIJAJĄCE się z prawdą!!!
Może on ma zapotrzebowanie na MOM. Śmiało, niech je od rana do wieczora - taniocha 1,60 pln/kg!

Niestety, Polski Naród - Ciemny Naród. I tak będzie kupował to dziadostwo. Poparte BZDURAMI w nowej kampanii telewizyjnej!

Zobacz wszystkie komentarze (5)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH