REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Nomax Trading: Siatki i osłonki budują wizerunek wędlin

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-03-2013, 12:52
Dyrektor Nomax Trading: Siatki i osłonki budują wizerunek wędlin
Małgorzata Sklorz, dyrektor ds. marketingu i PR w Nomax Trading

Największe uznanie wśród krajowych producentów wędlin znajdują osłonki czy też siatki, które łączą w sobie obie te funkcje, z jednej strony pozwalają na optymalizację produkcji, z drugiej strony pozytywnie wpływają na długotrwały proces budowania wizerunku marki - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Małgorzata Sklorz, dyrektor ds. marketingu i PR w Nomax Trading.

REKLAMA
- Czy osłonki bądź siatki wędliniarskie, będące w jakimś stopniu "opakowaniem" produktu, mogą być wykorzystywane w celu budowania wizerunku marki?

- Budowanie wizerunku marki to proces długoterminowy. Jeśli producent wędlin buduje wizerunek marki, tak aby była ona kojarzona z wysoką jakością i cieszyła się zaufaniem konsumentów, wtedy musi zadbać o wysoką jakość wszystkich komponentów wyrobu gotowego. Marka to zbiór wyobrażeń, każdy element ma znaczenie. O ile, dla producenta dana osłonka czy siatka wędliniarska w zakresie spełnianych funkcji jest opakowaniem, o tyle dla konsumenta stapia się w całość z wyrobem wędliniarskim i nie jest odróżnialna jako osobny element, a jednak stanowi o jego wyglądzie i kształcie, dlatego tak ważny jest jej odpowiedni dobór.

- Wysokiej jakości opakowania charakteryzują się wartością dodaną, jaką są właśnie ich cechy marketingowe...


- Wspólnie z naszymi klientami, producentami wędlin, wypracowaliśmy rozwiązania, które pozwalają nanieść konkretną markę na dotychczas anonimowy wyrób w ladzie lub wyróżnić produkt spośród innych na półce sklepowej. Mam tu na myśli rozwiązania typu Viscolabel, różnego rodzaju nadruki, wstążki, które prezentują logo producenta, markę wyrobu, firmowe kolory itp. Dzięki tego typu wyróżnieniom można wzmocnić przekaz marketingowy, dopasować wyrób do sezonu świątecznego lub zaakcentować wybraną cechę produktu.

- Jakiego rodzaju produkty z omawianej kategorii cieszą się w tym momencie największą popularnością?


- Największe uznanie wśród krajowych producentów wędlin znajdują osłonki czy też siatki, które łączą w sobie obie te funkcje, z jednej strony pozwalają na optymalizację produkcji, z drugiej strony pozytywnie wpływają na długotrwały proces budowania wizerunku marki. Jeśli chodzi o siatki wędliniarskie, to już od prawie dwóch lat, rosnącą popularnością cieszy się opatentowane przez nas rozwiązanie TOMstringNet, które pozwala zastąpić ręczne lub maszynowe wiązanie wędzonek oraz gwarantuje ich estetyczny powtarzalny wygląd. Inną kategorią siatek, które mają największy udział w ogólnej sprzedaży, są siatki łatwozdjemowalne z wyrobu gotowego. To cecha szczególnie pożądana przez obsługę sklepów, ułatwiająca pracę, gwarantująca estetykę i brak ubytków także po zdjęciu siatki. Rekordową wielkość produkcji i sprzedaży notujemy w kategorii osłonek tekstylnych Viscoflex. Osłonki tego typu kojarzone do tej pory z wyrobami podrobowymi, podbijają rynek kiełbas średnio i gruborozdrobnionych oraz wyrobów blokowych produkowanych w różnego rodzaju formach i wieżach. Są szczególnie cenione przez producentów za walory estetyczne i marketingowe możliwości wyróżnienia wyrobu gotowego.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • piotruś 17-04-2014, 21:48:
zgadzam się z przedmówcą , ta urzekająco piękna kobieta zapewne buduje tu wizerunek twardej i dominującej kobiety biznesu... tylko że ten czar pryska kiedy przeczyta się: "Siatki i osłonki budują wizerunek wędlin" ;) więcej uśmiechu Pani Małgorzato :)
  • myszka miki 28-03-2013, 09:59:
stara zasada prawi: uśmiech ociepla wizerunek - uwaga do Pani 'kamienna twarz' od PR-u ze zdjęcia

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH