Dyrektor Pini Polonia: Konsumenci kupują coraz więcej nieprzetworzonej wieprzowiny

W zakresie spożywania wieprzowiny Polscy zdecydowanie skierowali swoje zainteresowanie na mięso nieprzetworzone - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Halina Osińska, dyrektor generalny Pini Polonia.
Powodzeniem cieszą się obecnie produkty surowe, schłodzone i w sposób bezpieczny zapakowane. - Duże znaczenie w dotarciu z produktem do konsumenta ma oferowanie wyrobów w miejscach o dobrej renomie, a także profesjonalny sposób jego ekspozycji - podkreśla Halina Osińska.
Dodaje, że dzisiejszych konsumentów można podzielić na dwie główne grupy. - Pierwsza z nich prezentuje pionierskie podejście, preferując obróbkę mięsa prawie od początku, czyli zaczynając od usuwania kości bezpośrednio od mięsa. Druga grupa to odbiorcy gotowych porcji, którym wystarcza subtelne uzupełnienie propozycji producenta o kompozycje smakowe czy finezyjne podanie wstępnie przygotowanych dań bądź części składowych dania gotowego - wskazuje dyrektor Pini Polonia.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)